Spel 2014 Math Trade
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Lena
- Professor Pimpel
Spel 2014 Math Trade
De Math Trade voor de bezoekers van Spel 2014 staat sinds gisteren online: link naar BGG
Vragen over de math trade kunnen in dit topic of op BGG gesteld worden.
Items toevoegen of wijzigen is mogelijk tot woensdag 12/11 21u
Wenslijsten doorsturen kan via OLWLG van woensdag 12/11 20u t.e.m. maandag 17/11 21u
Spel 2014 gaat door op 22-23 november in Antwerpen zie http://spel.forumfederatie.be/
Vragen over de math trade kunnen in dit topic of op BGG gesteld worden.
Items toevoegen of wijzigen is mogelijk tot woensdag 12/11 21u
Wenslijsten doorsturen kan via OLWLG van woensdag 12/11 20u t.e.m. maandag 17/11 21u
Spel 2014 gaat door op 22-23 november in Antwerpen zie http://spel.forumfederatie.be/
Labels:
-
woozle
- Stamhoofd
-
phon
- Matroos
Re: Spel 2014 Math Trade
heb er ook aantal spellen opgezet
staan al mooie dingen op vind ik.
staan al mooie dingen op vind ik.
-
WTULTC
- Elfenkoning
Misschien wachten mensen eerst de uitkomst van de trade van Spellenspektakel af voordat ze hier spellen gaan aanbieden.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Waarom? Je kunt toevoegen wat je wilt. Mocht het na de SpSp Mathtrade weg zijn, dan lever je voor dat spel een leeg lijstje in bij de Spel Mathtrade.

-
Dierik
- Erelid
Deze lijst is nu al vele male interessanter dan de Spellenspektakellijst naar mijn mening. Ik ga hier zeker nog een paar leuke spellen opzetten! 
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Dierik schreef:Deze lijst is nu al vele male interessanter dan de Spellenspektakellijst naar mijn mening. Ik ga hier zeker nog een paar leuke spellen opzetten!
Ik ben benieuwd.
Op zich vind ik het niet erg dat de spellen van de spsp-lijst er pas later op verschijnen, bespaart me een hoop research voor spellen die mogelijk toch niet geruild gaan kunnen worden...
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
-
Piet
- Beheerder
Ik vind de lijst nu al prachtig en ik wil graag meedoen. Alleen spijtig dat onze spellencollectie op dit moment niet thuis staat en dat ik moeilijk aan de spellen geraak die ik graag wil wegdoen.
Ik zet er toch enkele kleine dingetjes op. Je weet maar nooit.
Trouwens, het is de eerste keer dat ik deelneem. Het zou kunnen dat ik hulp nodig heb.
Trouwens, het is de eerste keer dat ik deelneem. Het zou kunnen dat ik hulp nodig heb.
-
cab
- Burgemeester
Goed oefenen Piet, kun je mij in de toekomst eens helpenPiet schreef:Ik vind de lijst nu al prachtig en ik wil graag meedoen. Alleen spijtig dat onze spellencollectie op dit moment niet thuis staat en dat ik moeilijk aan de spellen geraak die ik graag wil wegdoen.
-
Piet
- Beheerder
Kom, Sander, de eerste stap is de moeilijkste: besluiten welke spellen weg mogen.cab schreef:Goed oefenen Piet, kun je mij in de toekomst eens helpenPiet schreef:Ik vind de lijst nu al prachtig en ik wil graag meedoen. Alleen spijtig dat onze spellencollectie op dit moment niet thuis staat en dat ik moeilijk aan de spellen geraak die ik graag wil wegdoen.
-
Gregg
- Garnaal
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Iemand uit de omgeving Leiden/R'dam die een spel voor me kan / brengen / ruilen zodat ik ook kan meedoen met de Trade?
Everybody has the right to play...
-
vdbmalmsteen
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Hell Yeah !!!
Jullie kunnen ook altijd de anderen laten kiezen voor jullie, dat zal een stuk gemakkelijker zijnPiet schreef:Kom, Sander, de eerste stap is de moeilijkste: besluiten welke spellen weg mogen.cab schreef:Goed oefenen Piet, kun je mij in de toekomst eens helpenPiet schreef:Ik vind de lijst nu al prachtig en ik wil graag meedoen. Alleen spijtig dat onze spellencollectie op dit moment niet thuis staat en dat ik moeilijk aan de spellen geraak die ik graag wil wegdoen.
-
Lena
- Professor Pimpel
Ter herinnering: tot woensdagavond 21u kan je nog items toevoegen, daarna wordt de lijst gesloten.
Er staan ondertussen een heleboel spellen op! Uit OLWLG: 491 items (563 unique games [items & sweeteners)
Er staan ondertussen een heleboel spellen op! Uit OLWLG: 491 items (563 unique games [items & sweeteners)
-
Dierik
- Erelid
Echt een supermooie lijst vind ik, daar moeten toch heel wat matches uit kunnen volgen!Lena schreef:Ter herinnering: tot woensdagavond 21u kan je nog items toevoegen, daarna wordt de lijst gesloten.