Wie verblijft er allemaal in het Holiday Inn hotel tijdens het Spellenspektakel?
Er is dit jaar een aanbieding: €115 voor twee personen (een tweepersoonskamer), inclusief 2x een toegangsbewijs voor het spektakel (geldt heel 't weekend) en ontbijt. Komt in dat geval dus op €57,50 per persoon.
In de avond wordt er zoals vanouds een zaal geopend om spellen te spelen. Het lijkt mij gezellig om forumbezoekers daar te ontmoeten.
Holiday Inn tijdens het Spsp
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
kolonist
- Wereldkampioen Kolonisten 2011
-
Flash
- Wu Feng
Re: Holiday Inn tijdens het Spsp
Wij verblijven ook dit jaar weer in het hotel. Ik hoop de zaterdagavond nog even aan te kunnen schuiven, maar ik moet toegeven dat ik na een dag SpSp vaak volledig bekaf ben.
Maar wellicht tot daar!
Maar wellicht tot daar!
-
WTULTC
- Elfenkoning
Tip om s'avonds even geen spelletjes te spelen maar de GLOW route te gaan lopen. Dit wordt elk jaar in Eindhoven georganiseerd en is gratis en erg mooi.
-
Flash
- Wu Feng
Zeker een goede aanrader! Vanwege het fysieke aspect voor mij echter niet mogelijk. Zijn er overigens nog bepaalde gedeelten afgesloten in verband met de GLOW route? Of is alles gewoon goed bereikbaar?WTULTC schreef:Tip om s'avonds even geen spelletjes te spelen maar de GLOW route te gaan lopen. Dit wordt elk jaar in Eindhoven georganiseerd en is gratis en erg mooi.
-
WTULTC
- Elfenkoning
De wegen waar de route overheen gaat zijn voor het verkeer s'avonds afgesloten. De route gaat voornamelijk door het centrum en het centraal station en nog iets verder dan het station. Voor de precieze route en informatie zie de site van GLOW.
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bron: http://www.gloweindhoven.nl/website/glo ... hp?OPId=39
Bovenaan op het plannetje staan 2 groene pijlen die naar elkaar wijzen. De P die er onder staat is de parking van het beursgebouw. Deze is en blijft makkelijk bereikbaar.