Portal op Spellenspektakel

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Mr Mjeh
Matroos
Persoonlijke Ondertitel: Droomhuis
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Portal op Spellenspektakel

Bericht door Mr Mjeh »

Portal Games staat ook dit jaar op Spellenspektakel, en we brengen weer veel leuke spellen mee.

Natuurlijk Imperial Settlers, uitverkocht in 26 minuten op GenCon en toen we veel meer exemplaren hadden op Essen ook daar na twee dagen uitverkocht - wees er dus snel bij!

Dan Legacy, mijn eigen spel, genomineerd voor International Gamers Award, een van de grootste bordspelprijzen ter wereld. (De Nederlandse regels hiervoor zijn of zowat klaar, of zijn reeds beschikbaar - hoeven alleen in het officiële template gegoten te worden.)

Ook Theseus en de uitbreiding hiervoor, Bots, een leuk tactisch ruimtespel van de maker van Neuroshima Hex.

Uiteindelijk, als GROTE verrassing, niet op Essen te krijgen, behalve bij preorders, het spel Mysterium, oftewel Tajemnicze Domostwo. Wij hebben exemplaren hiervan meegenomen - Poolse editie maar de Engelse regels staan op het Internet. Een fantastisch spel, met veel weg van Dixit, alleen door velen gezien als een nog beter Spel omdat het hier ook om deductie gaat.

http://www.boardgamegeek.com/boardgame/113997/mysterium
Play Chronicle Games! Droomhuis en What's Up en binnenkort nog vele anderen!
Paletti
Grote Dienaar

Re: Portal op Spellenspektakel

Bericht door Paletti »

Leuk om te horen dat Portal ook dit jaar weer op het Spellenspektakel staat. Het zou leuk zijn als er elk jaar wat meer buitenlandse uitgevers bij zouden komen.
Mr Mjeh
Matroos

Bericht door Mr Mjeh »

Paletti schreef:Leuk om te horen dat Portal ook dit jaar weer op het Spellenspektakel staat. Het zou leuk zijn als er elk jaar wat meer buitenlandse uitgevers bij zouden komen.

Dat zou inderdaad leuk zijn :)
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Paletti schreef:Leuk om te horen dat Portal ook dit jaar weer op het Spellenspektakel staat. Het zou leuk zijn als er elk jaar wat meer buitenlandse uitgevers bij zouden komen.
Dit jaar is Queen Games present. Het aantal buitenlandse uitgevers groeit langzaam. Mooie ontwikkeling.

Ik had Portal trouwens graag in mijn preview meegenomen. Helaas kreeg ik geen reactie van ze (het hoofdportaal was vermoedelijk te druk met de beurs in Italië).
Mr Mjeh
Matroos

Bericht door Mr Mjeh »

Beste via mij communiceren - of iig cc-en.

Kan via BGG
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Mr Mjeh schreef:Beste via mij communiceren - of iig cc-en.

Kan via BGG
Top, dank voor deze nuttige tip.
Paletti
Grote Dienaar

Bericht door Paletti »

Erwin schreef:
Dit jaar is Queen Games present. Het aantal buitenlandse uitgevers groeit langzaam. Mooie ontwikkeling.

Ik had Portal trouwens graag in mijn preview meegenomen. Helaas kreeg ik geen reactie van ze (het hoofdportaal was vermoedelijk te druk met de beurs in Italië).
Ja ook leuk dat Queen Games erbij is!