Van maandag 2 februari tot en met zondag 8 februari zullen Elena en Arjan , de bedenkers en makers van http://www.feuerteufel.nl te gast zijn op Bordspelmania en in dit topic al jullie vragen beantwoorden. Ze stellen zich hieronder even voor:
Wij zijn Elena (Elenitza), 27 jaar en Arjan (Tsja), 35 jaar en we wonen in Leiden. In het dagelijks leven buiten Feuer werk ik (Elena) als arts, ik ben nog aan het uitzoeken welke richting ik het leukste vind. Arjan werkt als programmeur bij een klein bedrijfje waar ze leuke projecten doen (niet spel gerelateerd).
Feuer is begonnen in 2002 of 2003 met het Kolonisten van Catan kaartspel. Die moest je toen eerst downloaden. In 2007 kwam het eerste turnbased spel Maharadja op de site, daarna is ongeveer elk jaar er een spel bij gekomen. Een paar jaar geleden moest het KvC kaartspel van de site af en hebben we ervoor gekozen geen spellen meer op de site te hebben die je moest downloaden. Dat waren Candamir en Kahuna. Kahuna hebben we daarna omgebouwd (opnieuw geprogrammeerd) zodat het turnbased was
Wil je nou eindelijk wel eens weten hoe dat nou werkt om turnbased spellen te bouwen of ben je benieuwd naar de contacten van Elena en Arjan met de verschillende uitgevers over bepaalde spellen stel dan hieronder je vraag.
1. Iedereen mag vragen stellen, ook deze keer kan dat in het Nederlands.
2. Elena en Arjan zullen in de periode van maandag 2 februari tot en met zondag 8 februari proberen minimaal elke dag een keer in te loggen om de vragen te beantwoorden. Heb dus even geduld als je ’s ochtends een vraag post en er niet direct antwoord komt.
3. Nummer svp je vragen en houd rekening met de nummering van de vorige poster. Dat maakt het makkelijker voor Elena en Arjan om te antwoorden en om te herleiden welk antwoord bij welke vraag hoort.
4. Overbodig om te melden, maar toch: uiteraard gelden alle huisregels over etiquette, respect, etcetera. Behandel hen als onze gasten en zorg ervoor dat zij zich enorm welkom voelen… Maar dat kunnen we vast aan jullie overlaten, daar twijfelen wij niet aan.
Win een Meet en greet voor 2 personen met Elena&Arjan waarbij zij een lekkere maaltijd voor jullie bereiden gekoppeld aan een gezellige avond spellen spelen
Deze keer willen we een ook weer een leuke prijsvraag koppelen aan deze Q&A. Je doet aan de prijsvraag mee door in dit topic minimaal één vraag aan hen te stellen en de volgende vraag goed te beantwoorden:
Welk spel op de website http://www.feuerteufel.nl heeft de meeste verschillende kaarten?
Stuur mij een PB met het juiste antwoord en stel hieronder je vraag en je dingt mee naar deze geweldig leuke prijs!