Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik heb hier een tijdje geleden spellen in mijn collectie gezet hier op BOMA, dat schijnt me nu niet meer te lukken. Weet niet goed wat ik over het hoofd zie, of verkeerd doe.
Op BGG heb ik ook een spellijst, maar die komt niet overeen met de spellijst hier ... kan ik deze makkelijk implementeren naar BOMA?
Je eigen spellen kun je niet catalogiseren op Bordspelmania. Daarvoor is BGG ideaal en dat willen we niet kopiëren. Misschien bedoel je de waarderingen? In je profiel zie ik 11 gewaardeerde spellen.
BaSL schreef:Je eigen spellen kun je niet catalogiseren op Bordspelmania. Daarvoor is BGG ideaal en dat willen we niet kopiëren. Misschien bedoel je de waarderingen? In je profiel zie ik 11 gewaardeerde spellen.
Kan het dan bvb zijn dat hij niet alle spellen van BGG overneemt? Inderdaad ik heb reeds een aantal spellen gewaardeerd.
Maar zag bvb Afrika en Hart van Afrika niet bij in de lijst staan, terwijl deze wel op BGG in mijn lijst staan.
Als ik de link kopieer uit "mijn collectie" staat erin dat deze vanuit BGG komt ... hoe wordt dat geregeld, daar er dus blijkbaar een aantal spellen niet worden meegenomen uit BGG.
Dat lijkt wel zo, maar als je in de adresbalk nogmaals entert, dan geeft ie deze alsnog weer. Overigens alleen de spellen die in de database staan van BSM, de overige kan ie -logischerwijs- niet weergeven.