Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ter gelegenheid daarvan hebben we vanaf vandaag tot en met 9 mei een prijsvraag waarbij je een exemplaar van Concordia kunt winnen.
Om dit spel te kunnen winnen moet je aan de volgende voorwaarden voldoen:
1) Je registreren als gebruiker op ons forum en daarbij minimaal je woonplaats en je spellen top 10 ingevuld hebben.
2) Een pb versturen naar de gebruiker Team Bordspelmania met daarin het antwoord op onderstaande vraag.
De winnaar zal in de week van 11 mei bekend worden gemaakt in dit topic. Degene die de vraag goed beantwoordt, is de winnaar. Bij meerdere juiste inzendingen wordt er eerlijk geloot.
Als bovenstaande niet duidelijk voor je is mag je altijd een pb sturen aan Team Bordspelmania of een mail sturen naar info@bordspelmania.eu.
Dan volgt nu de vraag:
1) Welke verschillende soorten personagekaarten komen voor in het spel Concordia?
Wat mij betreft een van de leukste spellen van de afgelopen jaren. Misschien wel de allerleukste.
Daarom zal ik de prijsvraag maar overslaan, want ik heb Concordia al lang.
Mac-S schreef:Wat mij betreft een van de leukste spellen van de afgelopen jaren. Misschien wel de allerleukste.
Daarom zal ik de prijsvraag maar overslaan, want ik heb Concordia al lang.
Stond bij mij al even op de wishlist
Maarja, prioriteiten stellen hé
oewhhh leuk zeg! dit zou een leuke en prachtige aanvulling op de collectie zijn.
ik weet alleen niet waar ik mijn antwoord heen moet sturen als ik een bericht typ en zoek naar een lid op team of bordspelmania of beiden kan hij niks vinden .... kan bij de t en b in de ledenlijst ook team bordspelmania niet terug vind?!
was handiger geweest dat diegene die het eerste bericht plaatste ook team bordspelmania was....
aicirtap schreef:oewhhh leuk zeg! dit zou een leuke en prachtige aanvulling op de collectie zijn.
ik weet alleen niet waar ik mijn antwoord heen moet sturen als ik een bericht typ en zoek naar een lid op team of bordspelmania of beiden kan hij niks vinden .... kan bij de t en b in de ledenlijst ook team bordspelmania niet terug vind?!
was handiger geweest dat diegene die het eerste bericht plaatste ook team bordspelmania was....
Als ik zoek naar team bordspelmania vindt hij wel gewoon deze gebruiker hoor. Misschien een nieuw toetsenbord?