Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Uitleg & Review van het spel "Patchwork", uitgegeven door 999 Games, door Nox' Spellenzolder.
Vragen, opmerkingen of verzoekjes, mail mij gerust.
2 Spelers
15-30 Minuten Speeltijd
* Wat zit er in de doos? - 00:54
* Opzetten v/h Spel - 01:41
* Speluitleg - 02:41
* Review - 08:21
DeKerstman schreef:Toch maar eens aanschaffen dan, zo duur is deze niet
Ik heb hem slechts één keer gespeeld en vond er eigenlijk niet zoveel aan.
Misschien moet ik hem nog maar eens een kans geven gezien de commentaren hier.
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
BaSL schreef:...en ook allemaal waarderen, hè? Hier: Patchwork
Goeie tip! Ga ik meteen doen. Bij veel spellen nog niet gedaan; laatste bewerking was met die wedstrijd vrees ik . Organiseer weer eens zoiets, haha! Niet specifiek voor de prijzen, maar dan gaan toch een hoop mensen waarderen en daar gaat het ten slotte voornamelijk om lijkt me .
als ik het spel begin met extra knopen te krijgen. dan moet ik vooruit gaan, maar er is nog niemand die gespeeld heeft. ga ik dan gewoon 1 vooruit? (in principe sta ik dan voor de anderen)
Tig maal naar gekeken maar omdat ik de gfx zo verschrikkelijk vind dus niet aangeschaft. Zelfs niet eens toe gezet om te spelen. En da lady bij mij thuis denkt er ook zo over.
Thema sprak mij eerst niet aan. Vanwege goede reviews toch gekocht. Ik ben om: het is een heel goed spel. Iedere keer weer anders. Hersenbrekertje voor diegenen die willen winnen.