Voor diegene die hier naar zoeken.
Er zijn 2 Promo cards voor Dead of Winter te bestellen via de store van Plaid Hat Games.
http://www.plaidhatgames.com/store
- Felicia Day
- Kodiak Colby
Marco
Promo Kaarten Dead of Winter
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
kaiji
- Locomotief
-
SkippyNL
- Garnaal
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Re: Promo Kaarten Dead of Winter
Vandaag binnengekomen! Althans, Felicia. Colby had ik al 
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
-
Redwyrmling
- Matroos
Merci voor de heads-up. Deze heb ik nog niet. Ga ze direct bestellen...
-
Bongo
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: #homoludens
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Vraagje....
Waarom zou ik deze willen hebben?
Ik heb sinds paar maanden DoW en bevalt mij best goed... maar 5,95 dollar voor een extra character ?? En dan maal 2 en verzendkosten..... dat is 20% van de totaal prijs van het spel !!
Of wat mis ik in deze??
Waarom zou ik deze willen hebben?
Ik heb sinds paar maanden DoW en bevalt mij best goed... maar 5,95 dollar voor een extra character ?? En dan maal 2 en verzendkosten..... dat is 20% van de totaal prijs van het spel !!
Of wat mis ik in deze??
-
Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
Promo's? Net als expansions, krijg je zelden 'waar' voor je geld. Daarentegen maken ze goede spellen beter/leuker. Leuk om te hebben voor de echte fans, verder niet.
Tis dat ik Dead of Winter niet heb gehouden, anders had ik Felicia nu ook besteld hoor :p.
Tis dat ik Dead of Winter niet heb gehouden, anders had ik Felicia nu ook besteld hoor :p.
Laatste 10 gespeeld:

-
Redwyrmling
- Matroos
Da's inderdaad de hoofdreden... Collectors will be collectors...Ruud2009 schreef:Promo's? Net als expansions, krijg je zelden 'waar' voor je geld. Daarentegen maken ze goede spellen beter/leuker. Leuk om te hebben voor de echte fans, verder niet.
-
boardgamer
- Matroos
Ik vind die zaken vaak veel te duur voor wat ze zijn... net zoals die promo's voor king of...
-
Edwin84
- Elfenkoning
Soms gaat ver.
King of New York heeft al veel kaarten van zich zelf. Als je dan promos hebt moet je het spel vaak spelen willen die promos überhaupt op tafel komen.
King of New York heeft al veel kaarten van zich zelf. Als je dan promos hebt moet je het spel vaak spelen willen die promos überhaupt op tafel komen.
-
Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
So? Het gaat niet perse om het nut van een promo. Vaak doen ze niet heel veel bijzonders en zijn ze misbaar. Als ze onmisbaar waren zou het in een uitbreiding of de basegame moeten zitten! Promo's zijn leuke extra's en inderdaad, collectors willen er graag alles van hebben. Spellen waar ik fan van ben, hunt ik ook de promo's van. Waarom? Omdat voor mijn gevoel het anders niet compleet is terwijl ik dondersgoed weet dat ze niet relevant zijn of vaak op tafel gaan komen.Edwin84 schreef:Soms gaat ver.
Ik weet zeker dat ik liever 15e uitgeef aan wat irrelevante promo's dan de zoveelste matige game.
Laatste 10 gespeeld:

-
elmaestro
- Party Animal
Heel herkenbaar, Ruud! Heel Herkenbaar!Ruud2009 schreef:So? Het gaat niet perse om het nut van een promo. Vaak doen ze niet heel veel bijzonders en zijn ze misbaar. Als ze onmisbaar waren zou het in een uitbreiding of de basegame moeten zitten! Promo's zijn leuke extra's en inderdaad, collectors willen er graag alles van hebben. Spellen waar ik fan van ben, hunt ik ook de promo's van. Waarom? Omdat voor mijn gevoel het anders niet compleet is terwijl ik dondersgoed weet dat ze niet relevant zijn of vaak op tafel gaan komen.Edwin84 schreef:Soms gaat ver.
Ik weet zeker dat ik liever 15e uitgeef aan wat irrelevante promo's dan de zoveelste matige game.
-
HanTheMan
- Rooster Booster
Had ik net rationeel besloten dat ik de promo's niet ga bestellen.. lees ik de reactie van Ruud en voel ik me nu incompleet..
Misschien bestellen samen met Ashes
Misschien bestellen samen met Ashes
-
Edwin84
- Elfenkoning
Ik denk dat dit dan persoonlijk is.Ruud2009 schreef:So? Het gaat niet perse om het nut van een promo. Vaak doen ze niet heel veel bijzonders en zijn ze misbaar. Als ze onmisbaar waren zou het in een uitbreiding of de basegame moeten zitten! Promo's zijn leuke extra's en inderdaad, collectors willen er graag alles van hebben. Spellen waar ik fan van ben, hunt ik ook de promo's van. Waarom? Omdat voor mijn gevoel het anders niet compleet is terwijl ik dondersgoed weet dat ze niet relevant zijn of vaak op tafel gaan komen.Edwin84 schreef:Soms gaat ver.
Als een promo wel iets toevoegt maar niet essentieel is wil ik hem graag hebben.
Voorbeeld: sushi go soja saus of een extra karakter dat aan het begin van het spel gekozen kan worden.
Ik heb graag dat ik de keuze heb om een promo te gebruiken aan het begin van het spel of dat de kaart minimaal 1 keer per 2-3 potjes op tafel komt doordat hij wordt getrokken of opengedraaid.
Maar merk dat mensen verschillende motivaties voor een promo hebben.