Promo Kaarten Dead of Winter

Interessante spelaanbieding of een leuke winkel

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
kaiji
Locomotief

Promo Kaarten Dead of Winter

Bericht door kaiji »

Voor diegene die hier naar zoeken.

Er zijn 2 Promo cards voor Dead of Winter te bestellen via de store van Plaid Hat Games.
http://www.plaidhatgames.com/store

- Felicia Day
- Kodiak Colby

Marco

Labels:
SkippyNL
Garnaal

Re: Promo Kaarten Dead of Winter

Bericht door SkippyNL »

Thanks for the tip!

Zie ook dat de verzendkosten meevallen :D
Afbeelding
Bored Gaymer
Fabrieksmanager

Bericht door Bored Gaymer »

Vandaag binnengekomen! Althans, Felicia. Colby had ik al ;-)
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
Redwyrmling
Matroos

Bericht door Redwyrmling »

Merci voor de heads-up. Deze heb ik nog niet. Ga ze direct bestellen...
Bongo
Condottiërre
Persoonlijke Ondertitel: #homoludens
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Bongo »

Vraagje....

Waarom zou ik deze willen hebben?

Ik heb sinds paar maanden DoW en bevalt mij best goed... maar 5,95 dollar voor een extra character ?? En dan maal 2 en verzendkosten..... dat is 20% van de totaal prijs van het spel !!

Of wat mis ik in deze??
Afbeelding
Ruud2009
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl

Bericht door Ruud2009 »

Promo's? Net als expansions, krijg je zelden 'waar' voor je geld. Daarentegen maken ze goede spellen beter/leuker. Leuk om te hebben voor de echte fans, verder niet.

Tis dat ik Dead of Winter niet heb gehouden, anders had ik Felicia nu ook besteld hoor :p.
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding
Redwyrmling
Matroos

Bericht door Redwyrmling »

Ruud2009 schreef:Promo's? Net als expansions, krijg je zelden 'waar' voor je geld. Daarentegen maken ze goede spellen beter/leuker. Leuk om te hebben voor de echte fans, verder niet.

Tis dat ik Dead of Winter niet heb gehouden, anders had ik Felicia nu ook besteld hoor :p.
Da's inderdaad de hoofdreden... Collectors will be collectors...
boardgamer
Matroos

Bericht door boardgamer »

Ik vind die zaken vaak veel te duur voor wat ze zijn... net zoals die promo's voor king of...
Edwin84
Elfenkoning

Bericht door Edwin84 »

Soms gaat ver.

King of New York heeft al veel kaarten van zich zelf. Als je dan promos hebt moet je het spel vaak spelen willen die promos überhaupt op tafel komen.
Ruud2009
El Capitan
Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl

Bericht door Ruud2009 »

Edwin84 schreef:Soms gaat ver.

King of New York heeft al veel kaarten van zich zelf. Als je dan promos hebt moet je het spel vaak spelen willen die promos überhaupt op tafel komen.
So? Het gaat niet perse om het nut van een promo. Vaak doen ze niet heel veel bijzonders en zijn ze misbaar. Als ze onmisbaar waren zou het in een uitbreiding of de basegame moeten zitten! Promo's zijn leuke extra's en inderdaad, collectors willen er graag alles van hebben. Spellen waar ik fan van ben, hunt ik ook de promo's van. Waarom? Omdat voor mijn gevoel het anders niet compleet is terwijl ik dondersgoed weet dat ze niet relevant zijn of vaak op tafel gaan komen.

Ik weet zeker dat ik liever 15e uitgeef aan wat irrelevante promo's dan de zoveelste matige game. :P
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding
elmaestro
Party Animal

Bericht door elmaestro »

Ruud2009 schreef:

So? Het gaat niet perse om het nut van een promo. Vaak doen ze niet heel veel bijzonders en zijn ze misbaar. Als ze onmisbaar waren zou het in een uitbreiding of de basegame moeten zitten! Promo's zijn leuke extra's en inderdaad, collectors willen er graag alles van hebben. Spellen waar ik fan van ben, hunt ik ook de promo's van. Waarom? Omdat voor mijn gevoel het anders niet compleet is terwijl ik dondersgoed weet dat ze niet relevant zijn of vaak op tafel gaan komen.

Ik weet zeker dat ik liever 15e uitgeef aan wat irrelevante promo's dan de zoveelste matige game. :P
Heel herkenbaar, Ruud! Heel Herkenbaar! ;)
HanTheMan
Rooster Booster

Bericht door HanTheMan »

Had ik net rationeel besloten dat ik de promo's niet ga bestellen.. lees ik de reactie van Ruud en voel ik me nu incompleet.. :lol:
Misschien bestellen samen met Ashes
Edwin84
Elfenkoning

Bericht door Edwin84 »

Ruud2009 schreef:

Ik denk dat dit dan persoonlijk is.

Als een promo wel iets toevoegt maar niet essentieel is wil ik hem graag hebben.

Voorbeeld: sushi go soja saus of een extra karakter dat aan het begin van het spel gekozen kan worden.

Ik heb graag dat ik de keuze heb om een promo te gebruiken aan het begin van het spel of dat de kaart minimaal 1 keer per 2-3 potjes op tafel komt doordat hij wordt getrokken of opengedraaid.

Maar merk dat mensen verschillende motivaties voor een promo hebben.