Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Lang geleden dat ik hier wat gepost heb maar sinds kort heb ik het spelontwerpen opgepakt aangezien in net klaar ben met examens (of bijna) heb ik daar nu ook weer tijd voor. Nu heb ik al twee werkende prototype games die veder moeten worden doorgestest en ik heb wel vrienden waarmee ik het test maar zou ook graag feedback van buiten af horen en met een grotere groep dan 2 tot 4 spelers. Vandaa hier mijn post
Indien intresse laat maar een bericht achter op dit topic. Ik test via Tabletop simulator in combinatie met skype. Tabletop simulator is een "game" die verkrijgbaar is op o.a. steam. Het geeft mij de mogelijkheid vrij simpel dingen te testen en met mensen van overal . hier is een link: http://berserk-games.com/tabletop-simulator/
eventueel zou ik nog inreal test sesies kunnen doen in ermelo (waar ik woon).
De twee prototype spellen die ik heb zijn allebij korte spellen en vrij simpel. De een is +- 20 min de ander een half uurtje. Ik heb veel vrije tijd dus dat is voordelig met plannen. Je mag je alleen opgeven of met een groepje. voor mij bijde goed. zodra we genoeg aanmeldingen hebben kunnen we wat gaan plannen.
Ook zal ik waarschijnlijk bij de aankomende Ducosim aanwezig zijn om deze (dan hopelijk goed doorgesteste) prototypes te spelen/demonstreren.
Hoop snel wat mensen te vinden
Tycho
Gepost door Tycho (Auteur van De poorters van nieuwstad aka het perfecte spel van 999 games.) Volg mij op twitter @Yangzhoui . Voor Deviant art check Reiger2.
Ik weet niet of het een optie is: bij het spellenmaakgilde in Groningen houden we elke maand een testavond voor bord- en kaartspellen. Het is elke eerste vrijdagavond van de maand. Komende vrijdag is dus de volgende.
Ik weet niet of het een optie is: bij het spellenmaakgilde in Groningen houden we elke maand een testavond voor bord- en kaartspellen. Het is elke eerste vrijdagavond van de maand. Komende vrijdag is dus de volgende.
Zie: spellenmaakgilde.net
Je bent ieder geval van harte welkom!
Ik had de post gezien maar groningen gaat mij niet lukken. De reiskosten worden erg hoog en ik zou 2 uur heen en 2 uur terug moeten reizen.
Wel bedankt voor het aanbod ^^
Gepost door Tycho (Auteur van De poorters van nieuwstad aka het perfecte spel van 999 games.) Volg mij op twitter @Yangzhoui . Voor Deviant art check Reiger2.
Zie: spellenmaakgilde.net
Je bent ieder geval van harte welkom!
Ik had de post gezien maar groningen gaat mij niet lukken. De reiskosten worden erg hoog en ik zou 2 uur heen en 2 uur terug moeten reizen.
Wel bedankt voor het aanbod ^^
Reiskosten als bezwaar kan ik in komen, zeker als je ook andere locaties hebt om te testen, maar reistijd kijk ik nauwelijks naar; lekker in de trein naar de omgeving kijken , wat zien van het land; ideaal toch!? Bovendien, ik reis van huis naar de uni al 2 uur heen en 2 uur terug elke dag , dus voor die ene keer? (Oké, tegenwoordig niet meer elke dag, maar de eerste twee jaar toch 5 dagen in de week en dat was nog wel telkens dezelfde route).
Samenvattend; je naar testers verplaatsen zal toch nodig zijn vermoed ik. Ik geef je weinig kans dat hele groepen mensen naar Ermelo afreizen om jou te helpen met het testen van een spelontwerp, maar proberen kan altijd natuurlijk .