Spiel 2015 preview
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Bordspeler.nl
- Nieuwsreporter
Spiel 2015 preview
Ik heb de afgelopen dagen mijn Spiel 2015 preview geactualiseerd en zojuist in de bekende vorm gepubliceerd. In de preview vind je honderden korte spelbeschrijvingen, aangevuld met links en foto’s. In de komende weken houd ik de Spiel 2015 preview actueel en zal ik verder een aantal gespeelde en/of interessante titels uitgebreider beschrijven.
Spiel vindt dit jaar opnieuw plaats in de hallen 1, 2 en 3, maar is uitgebreid met de grote hal 7 waar je vooral kleine, nieuwe uitgevers zult vinden. Daarnaast herbergt de Galeria de populaire kinderspeelplaats met springkussens, autootjes en andere actieve vormen van kinderpret. Door de extra hal stijgt het bruto-oppervlak van de beursvloer dit jaar naar 63.000 m2. Spiel 2015 wordt gehouden van 8 t/m 11 oktober 2015.
De kassa’s vind je dit jaar aan de westelijke en de zuidelijke zijde van het beurscomplex. De entreeprijzen zijn niet gestegen. Een dagkaart kost € 11,50, een passe-partout € 27,-. Je kunt jouw kaarten ook online bestellen.
Meer informatie:
Spiel 2015 preview
Beursorganisator: Friedhelm Merz Verlag GmbH & Co. KG.
Beurslocatie: Messe Essen.
Origineel bericht op: http://bordspeler.nl/2015/09/22/spiel-2015-preview/
Spiel vindt dit jaar opnieuw plaats in de hallen 1, 2 en 3, maar is uitgebreid met de grote hal 7 waar je vooral kleine, nieuwe uitgevers zult vinden. Daarnaast herbergt de Galeria de populaire kinderspeelplaats met springkussens, autootjes en andere actieve vormen van kinderpret. Door de extra hal stijgt het bruto-oppervlak van de beursvloer dit jaar naar 63.000 m2. Spiel 2015 wordt gehouden van 8 t/m 11 oktober 2015.
De kassa’s vind je dit jaar aan de westelijke en de zuidelijke zijde van het beurscomplex. De entreeprijzen zijn niet gestegen. Een dagkaart kost € 11,50, een passe-partout € 27,-. Je kunt jouw kaarten ook online bestellen.
Meer informatie:
Spiel 2015 preview
Beursorganisator: Friedhelm Merz Verlag GmbH & Co. KG.
Beurslocatie: Messe Essen.
Origineel bericht op: http://bordspeler.nl/2015/09/22/spiel-2015-preview/
-
kersje86
- Party Animal
Re: Spiel 2015 preview
Top! Ik was al bang dat ik alle 667 spellen 1 voor 1 langs moest lopen. Dit helpt een groot deel te reduceren 
-
Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Dit had ik al gedaan.. :').kersje86 schreef:Top! Ik was al bang dat ik alle 667 spellen 1 voor 1 langs moest lopen. Dit helpt een groot deel te reduceren
Laatste 10 gespeeld:

-
kersje86
- Party Animal
Ben gister tot 100 gekomen en toen was ik er klaar mee
Leuk die top 25 nieuwe spellen en uitbreidingen, maar smaken verschillen. Misschien zit er in de overige 642 wel wat voor mij tussen.
Leuk die top 25 nieuwe spellen en uitbreidingen, maar smaken verschillen. Misschien zit er in de overige 642 wel wat voor mij tussen.
-
MichielH
- Professor Pimpel
Ziet er weer heel goed uit Erwin. Dank voor al het werk. En qua smaak zijn we het ook weer behoorlijk eens.
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Iemand die het eens is met Erwin?MichielH schreef:Ziet er weer heel goed uit Erwin. Dank voor al het werk. En qua smaak zijn we het ook weer behoorlijk eens.
-
IkSpeelMetRood
- PIONier
Zie ik iets over het hoofd? Ik zie geen top 25 staan op de site......
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Ik ook niet.Joker2 schreef:Zie ik iets over het hoofd? Ik zie geen top 25 staan op de site......
-
roubosga
- El Capitan
Nee precies. Een Top 25 van wie?Erwin schreef:Ik ook niet.Joker2 schreef:Zie ik iets over het hoofd? Ik zie geen top 25 staan op de site......
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Die was ik ook al aan het zoeken maar zonder resultaat, haha.roubosga schreef:Nee precies. Een Top 25 van wie?Erwin schreef:Ik ook niet.Joker2 schreef:Zie ik iets over het hoofd? Ik zie geen top 25 staan op de site......
-
IkSpeelMetRood
- PIONier
Erwin schreef:Ik ook niet.Joker2 schreef:Zie ik iets over het hoofd? Ik zie geen top 25 staan op de site......
Ben blij dat het dan toch niet aan mij ligt
-
aicirtap
- Critico
Kijkt kersje niet bij 2014
Ik had een vraagje. Ben nog maar 1 keer op spiel geweest dus misschien ligt het aan mij.
Maar zowel bij Hans im Gluck als Egertspiele staat stand xx Is daarvan nog niet bekend waar ze staat. Of is xx een bepaalde hal/plek?
Ik had een vraagje. Ben nog maar 1 keer op spiel geweest dus misschien ligt het aan mij.
Maar zowel bij Hans im Gluck als Egertspiele staat stand xx Is daarvan nog niet bekend waar ze staat. Of is xx een bepaalde hal/plek?
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Dat moet dan nog bekend gemaakt worden inderdaad. De stands beginnen allemaal met een halnummer, gevold door een letter voor het deel van de zaal en dan een driecijferig standnummer.aicirtap schreef:Kijkt kersje niet bij 2014![]()
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Stand xx betekent inderdaad dat de stand nog niet bekend is.
Zoeken naar stand xx is ongeveer hetzelfde als met een uitgevallen tomtom in Duitsland staan en dan de ANWB bellen en zeggen dat je bij het dorp Ausfahrt bent (of in frankrijk bij Sortie)
Zoeken naar stand xx is ongeveer hetzelfde als met een uitgevallen tomtom in Duitsland staan en dan de ANWB bellen en zeggen dat je bij het dorp Ausfahrt bent (of in frankrijk bij Sortie)
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
XX betekent dat de luie donder die deze preview vult nog niet had uitgezocht welk standnummer ze hebben. Ik heb hem erop aangesproken.aicirtap schreef:Maar zowel bij Hans im Gluck als Egertspiele staat stand xx Is daarvan nog niet bekend waar ze staat. Of is xx een bepaalde hal/plek?
Ze staan dit jaar naast elkaar: 3B-113 (Hans) en 3D-110 (Peter).