Naar jaarlijkse gewoonte organiseren we dit weekend ons spellenweekend. Enkele blikvangers dit jaar zijn:
Carcassonne toernooi
Schrijf u nog vlug in voor ons toernooi. We starten zaterdag om 19u00.
Knizia-thon
Op zondag houden we onze Kniziathon van 14u tot 18u. Speel spelletjes van Reiner Knizia en scoor punten. Hoe meer punten, hoe meer kans je hebt om een leuk spellenpakket te winnen.
Kinderhoek
Ook voor de kleinsten hebben een leuk plekje ingericht met B-Blocks en Smartmax
Volksspelen
We stallen onze volksspelen uit en hopen u onze nieuwe aanwinsten voor te kunnen stellen. Momenteel zijn deze nog onderweg vanuit Zwitserland, dus dat wordt spannend!
Gezelschapsspelletjes!
Uiteraard mogen deze niet ontbreken. We stallen er meer dan 200 uit, kom ze gerust allemaal ontdekken.
Speciaal voor deze editie hebben we alle beschikbare Carcassonne uitbreidingen ter beschikking!
Stockverkoop
Doe uw voordeel tijdens onze grote stockverkoop, met korting op heel ons assortiment.
17 & 18 oktober: spellenweekend in Beveren
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Bordspelwereld
- Sojaboon
- Persoonlijke Ondertitel: Winkelier
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Spelfort
- Meeple
Re: 17 & 18 oktober: spellenweekend in Beveren
Wij zijn net terug van een dagje spellenweekend bij de mannen van Bordspelwereld in Beveren! Zijn me dit even ontzettend aangename gasten zeg! Hele fijne tijd gehad! Toffe "beurs"!
Morgen is er nog een dag. wij kunnen morgen helaas (!) niet meer, maar via deze weg hoop ik jullie misschien nog warm te maken. Doen doen doen!
Aan Gert, David en co: Merci en bravo voor jullie inzet en organisatie

Morgen is er nog een dag. wij kunnen morgen helaas (!) niet meer, maar via deze weg hoop ik jullie misschien nog warm te maken. Doen doen doen!
Aan Gert, David en co: Merci en bravo voor jullie inzet en organisatie
-
L en R
- Jakkiebak!
Re: 17 & 18 oktober: spellenweekend in Beveren
Ik kan enkel zeggen dat mijn vriendin en ik het ook tof vonden gisterenmiddag.
We arriveerden zowat eerst en hadden niet echt veel tijd ... maar toch enkele spellen kunnen spelen en wat nieuws in onze kast toegevoegd!
Goed bezig.
We arriveerden zowat eerst en hadden niet echt veel tijd ... maar toch enkele spellen kunnen spelen en wat nieuws in onze kast toegevoegd!
Goed bezig.