Spelletjesavond @ Rotown 8 december

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

kersje86
Party Animal

Spelletjesavond @ Rotown 8 december

Bericht door kersje86 »

Ik heb zelf niks te maken met de organisatie o.i.d. maar kwam dit tegen op facebook. Misschien zijn er nog wel meer die interesse hebben:

https://www.facebook.com/events/169087116777366/

Voor diegene zonder facebook:

Het begint om 18:00 in Rotown, Rotterdam. Ik ken de tent zelf ook niet, maar als ik facebook mag geloven zijn er nu 134 man die komen

Ben je groot fan van Kolonisten, maar willen je vrienden nooit meedoen? Zijn jij en je vriend(in) dol op spelletjes maar zijn jullie de tweepersoonsspellen wel zat? Of wil je met je hele vriendengroep spelletjes doen, maar komen jullie er niet uit bij wie? Kom dan op 8 december naar Rotown!

Op deze winterse avond kun je bij Rotown de hele avond lekker knus bord- en kaartspelletjes komen doen. Wij zorgen dat het assortiment spellen aangevuld wordt, maar je mag natuurlijk ook je eigen obscure bordspel meenemen. Schuif gerust bij elkaar aan met een warme chocomel met rum en ga de strijd aan! En mensen die niet tegen hun verlies kunnen, die zijn maar zielig hoor.

Entree: gratis
Laatst gewijzigd door kersje86 op do 03 dec 2015, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Spelletjesavond @ Rotown 8 december

Bericht door 16 Feet Pauly »

Ik ben toch wel geïnteresseerd naar wie dit organiseert. Ik denk niet dat er 134 man spellen komen spelen maar het is wel een estimate natuurlijk. Ik organiseer zelf ook een spellenavond in Rotterdam bij Stroop maar daar komen meestal rond de 15 tot 20 mensen op af.

Super tof iig dat er meer aan spellen wordt gedaan, ik ben benieuwd hoe het hier gaat zijn.
Bored Gaymer
Fabrieksmanager

Bericht door Bored Gaymer »

RoTown? Goh, bij mij in de straat zowat. Misschien toch maar even een kijkje gaan nemen?

Nu wil ik sowieso al eens Cards Against Humanity spelen... :D
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
kersje86
Party Animal

Bericht door kersje86 »

Dit wordt overigens ook een maandelijks event in Rotown.