Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Voor een volgende poll misschien iets van de beste dice placement spellen (Kingsburg, in de voetsporen van Marco Polo, Strampunk Rally, grand Austria Hotel etc)
Voor een volgende poll misschien iets van de beste dice placement spellen (Kingsburg, in de voetsporen van Marco Polo, Strampunk Rally, grand Austria Hotel etc)
Je vergeet al direct te latere winnaar te vermelden namelijk Alien frontiers
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
dirk schreef:Je vergeet al direct te latere winnaar te vermelden namelijk Alien frontiers
Jij vraagt om een poll voor middelmatige worker placement spellen?
Nee, ik vraag om een poll voor top dice placement spellen !!!
Akkoord, je moet er wel de uitbreidingen bijnemen om tot een volwaardig spel te komen vind ik, maar dat had ik er graag voor over !
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!