Greetings and Salutations!,
Om deze topic af te trappen zal ik mij even voorstellen, ik ben Frank van der Zouw, 27 jaar en woon in Julianadorp, gemeente Den Helder. Op D&D gebied ben ik een 5th edition Dungeon Master met een 2nd edition verleden (ook grotendeels als DM). Ik ben van huize uit een perfectionist en speel grotendeels conform de rules, maar ben ook groot voorstander van spelers die initiatieven nemen en met uitgebalanceerde plannen komen.
Facebook: https://www.facebook.com/frank.vanderzouw
Wij spelen nu 5th edition en zijn daar nu bijna een jaar in onderweg. Eerst wat kennis gemaakt vanuit 2nd. Twee gloednieuwe spelers toegevoegd aan onze clubje (ook via dit forum) en opnieuw begonnen in Hoard of the Dragon Queen. Gaan binnenkort beginnen aan Tyranny of Dragons. En hebben daarna keuze uit 1. Elemental Evil 2. Out of the Abbys 3. Curse of Strahd 4. Mijn 2nd Edition world
Ik heb een wijd scala aan attributen:
1. Spellcards
2. Miniatures (Icons of the realm sets)
3. D&D Tiles vanuit vorige edities
4. D&D Creature tokens uit vorige edities (van die rondjes Monster vaults etc)
5. Eigen gemaakte Equipment cards voor (fotopapier) en achterkant (dik papier) (Bijvoorbeeld standard PHB sword short of handige food chart om je eten/drinken op bij te houden)
6. DM Screen Initiative tokens (door mij gemaakte (op fotopapier) afbeeldingen welke ik aan mijn DM scherm kan hangen voor initiative order.
7. Full color A4 size character art (iedereen kiest een leuke passende afbeelding bij zijn character)(Hier maak ik dan onder andere ook een DM screen initiative token van.
1. Wij gamen vrijdagavond 19:30/20:00 t/m 0:00 te Julianadorp (Tabletop!)
2. Iedereen neemt meestal wat te snaaien/drinken mee om de avond door te komen.
3. Wij proberen het allemaal Engels te houden, maar tot op heden komt een gezonde mix tot stand tussen NL/EN
De groep bestaat ui 5 core spelers (incl. DM) (4m/1v) en 1 semi-afk spelers (1m)
Leeftijden varieren van 27, 23, 24, 28, 39 & mijn eigen 27.
Wat ik zoek, om heel eerlijk te zijn een vrouwelijke D&D speler rond onze leeftijd. De twee via het forum verworven members van onze groep is een stelletje en nu is zij de enige vrouw in onze groep. Zou het een leuke verassing voor haar vinden als ik via Rollenspellen een 2e D&D girl kan vinden. Vind je het alleen misschien te spannend (kan natuurlijk), uiteraard als het binnen de groep schikt hebben we ruimte voor een vriend of vriendin.
lijkt het je wat om onze groep aan te vullen, laat dan gerust een berichtje achter.
Ik zal indien ik daar tijd en gelegenheid toe zie en de groep grotendeels complete is aankomende vrijdag 04-03-2016 een foto maken van onze sessie en toevoegen als link.
Met vriendelijke groet,
Frank van der Zouw
D&D 5e Noord-Holland-Noord (1-2)Speler(s) gezocht
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Jinxed
- Joker
- Persoonlijke Ondertitel: D&D 5th DM
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Jinxed
- Joker
Re: D&D 5e Noord-Holland-Noord (1-2)Speler(s) gezocht

Onze vrijdagavond kern bij de grote boze DM thuis in mijn ouderlijk huis
-
Jinxed
- Joker
Hey2All,
Wij zijn nog steeds op zoek naar een D&D speler in de region Den Helder.
Grtn Frank.
Wij zijn nog steeds op zoek naar een D&D speler in de region Den Helder.
Grtn Frank.
-
Jinxed
- Joker
Hey2All,
Helaas nog steeds op zoek naar een dame om ons team te versterken.
Don't be shy!
Helaas nog steeds op zoek naar een dame om ons team te versterken.
Don't be shy!
-
EsliHall
- Uno
hey, ik weet dat het een beetje laat is maar zijn jullie nog steeds op zoek naar een vrouwelijke (wel amateuristische) speler?
Ik woon zelf ook in Julianadorp en zoek een nieuwe groep om mee te spelen.
Ik woon zelf ook in Julianadorp en zoek een nieuwe groep om mee te spelen.
-
Jinxed
- Joker
Hey EsliHall,
Wij hebben de groep opnieuw opgezet naar aanleiding van een eerdere reactie.
Ik heb daar twee oud gediende in zitten (Alex en Shannah), een goede vriend (Niels) die bijna nooit kon en nu zijn draai gevonden heeft en mijzelf aan het roer.
Deze groep komt aankomende zaterdagavond 7-1-2016 bij elkaar.
Er is eventueel nog een plekje in deze groep over.
Contact mij anders even in een Persoonlijk bericht of Facebook m.b.t. deze laatste beschikbare plek. Kunnen we even bekijken of je erbij past
Wij hebben de groep opnieuw opgezet naar aanleiding van een eerdere reactie.
Ik heb daar twee oud gediende in zitten (Alex en Shannah), een goede vriend (Niels) die bijna nooit kon en nu zijn draai gevonden heeft en mijzelf aan het roer.
Deze groep komt aankomende zaterdagavond 7-1-2016 bij elkaar.
Er is eventueel nog een plekje in deze groep over.
Contact mij anders even in een Persoonlijk bericht of Facebook m.b.t. deze laatste beschikbare plek. Kunnen we even bekijken of je erbij past