Vandaag de nieuwe "Spel" binnengekregen. Wat een positieve verrassing; geheel in full-color! Leest gelijk een stuk fijner.
Er staat trouwens ook een leuke prijsvraag in waarmee je Terra Mystica of King of Tokyo kunt winnen. Lezen dus!
Spel! in full-color
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Re: Spel! het blad van Ducosim
Ik was ook erg aangenaam verrast door het nieuwe uiterlijk. Dikke pluim voor Ducosim.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Op het eerste gezicht heb ik geen idee of dit door de kleurendruk komt (kan ook iets zijn met het papier, lettertypen en opmaak), maar dit leest inderdaad veel fijner dan voorheen. Mijn complimenten voor de makers!pleunie.william schreef:Vandaag de nieuwe "Spel" binnengekregen. Wat een positieve verrassing; geheel in full-color! Leest gelijk een stuk fijner.
-
Willy the Kid
- Burgemeester
De opmaak was in mijn ogen wat rommelig vroeger, met artikelen die half doorliepen op volgende pagina's. Deze is veel strakker nu.Erwin schreef:Op het eerste gezicht heb ik geen idee of dit door de kleurendruk komt (kan ook iets zijn met het papier, lettertypen en opmaak), maar dit leest inderdaad veel fijner dan voorheen. Mijn complimenten voor de makers!pleunie.william schreef:Vandaag de nieuwe "Spel" binnengekregen. Wat een positieve verrassing; geheel in full-color! Leest gelijk een stuk fijner.
Ter vergelijking: De veronica gids heeft de laatste tijd de omgekeerde ontwikkeling doorgemaakt en is daardoor voor mij haast onleesbaar geworden.
-
Dierik
- Erelid
Ik vind het ook een goede verbetering. Een dikke pluim voor iedereen die hier tijd in gestoken heeft.! 
-
usurper
- Geheim Genootschap
Ik vond het een prettige verrassing. Ziet er goed uit allemaal.
We live to survive our paradoxes
-
Davio
- Nederlands Kampioen Dominion 2012
Ook ik was aangenaam verrast, foto's bij reviews komen ook gewoon beter tot hun recht in full color, dan heb je net een iets beter idee van hoe het spel eruitziet.
Ik word steeds trotser dat ik er reviews voor mag schrijven.
Ik word steeds trotser dat ik er reviews voor mag schrijven.
-
usurper
- Geheim Genootschap
Ik zag alleen een foutje staan bij de recensie van het Star Wars kaartspel. Als verkoop prijs wordt € 60 aangegeven. Dit is echter rond de € 30.
Dit kan weer mensen afschrikken terwijl het een leuk spel is, zoals ook uit de review blijkt.
Dit kan weer mensen afschrikken terwijl het een leuk spel is, zoals ook uit de review blijkt.
We live to survive our paradoxes
-
missiloon
- Munchkin
Spel! in full-color
Cool dat ze over zijn gegaan op volledig in kleur... ga ik toch es opnieuw nadenken over lid worden.. want ik vond dat zwart-wit zo onprettig lezen op een of andere manier
-
Davio
- Nederlands Kampioen Dominion 2012
Misschien is €60 realistischer voor LCG's omdat zo'n coreset al snel oud is.usurper schreef:Ik zag alleen een foutje staan bij de recensie van het Star Wars kaartspel. Als verkoop prijs wordt € 60 aangegeven. Dit is echter rond de € 30.
-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
Woehoei! Pas lid geworden van Ducosim en gisteren de nieuwe Spel! binnen gekregen. Ik ken het oude blad niet, maar dit ziet er erg leuk en leesbaar uit. Complimenten aan de Ducosim vrijwilligers die dit blad maken. Top!