Gezocht: DND 5th spelers in de buurt van Someren/Helden

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Alysanos
PIONier

Gezocht: DND 5th spelers in de buurt van Someren/Helden

Bericht door Alysanos »

Hallo beste mensen,

Voor een nieuwe campaign zijn we nog op zoek naar een aanvulling van de groep.
We zijn momenteel met 3 man, en ik ben van plan om voor de eerste keer te DMen (eventueel in afwisseling met iemand)
We verwelkomen zowel nieuwe spelers als veteranen.

Onze leeftijden zijn 19, 24 en 25.

Handig is als een character al gemaakt is (lvl 1) maar we zijn natuurlijk bereid daarin te helpen als je dit nog niet helemaal snapt (nieuwelingen dus) ;)

Labels:
MarkvdW1989
PIONier

Re: Gezocht: DND 5th spelers in de buurt van Someren/Helden

Bericht door MarkvdW1989 »

Hoi Alysanos,

Ik (28 Jaar) zou heel graag als beginnende speler deelnemen.
ik speel al jaren games als Baldurs Gate en Temple of Elemental Evil en ben bekend met de regels van de 5th Edition. Recentelijk is mijn interesse om daadwerkelijk deel te nemen of zelf campagnes te DM'en toegenomen en heb ik de Starters Set aangeschaft en de Players Handbook voor de 5th Edition.

Het enige wat nog mist zijn andere spelers. Wonend in Oost-Brabant op zon 40 min rijafstand van Someren - Helden zou het opzich perfect passen.

Mijn vriendin (23) zou ook graag deelnemen maar zij zou echt als een nieuweling instappen waarbij ik met enige voorkennis aan de tafel kom.

Stuur me een prive bericht als jullie het leuk vinden te kijken naar mogelijkheden. Ik ben enthousiast om mijn eerste D&D ervaring aan te gaan in elk geval.