DND 5th regio eindhoven groep/spelers gezocht

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Kamros
PIONier

DND 5th regio eindhoven groep/spelers gezocht

Bericht door Kamros »

Hallo iedereen
Ik ben op zoek naar een groep (of een aantal spelers om zelf een groep te vormen) voor D&D 5th.
Het liefst in eindhoven en mijn voorkeur gaat uit naar vrijdagavond.

Even over mezelf, mijn naam is Michiel en ben 25. Speel al redelijke tijd D&D, heb 3,5 en 4th en 5th edition gespeeld, en ik zoek nu een groep voor 5th edition. Heb dus redelijke ervaring als speler, maar niet als DM. Zou graag als speler me willen doen, maar zou het niet erg vinen om DM te spelen (wordt dan wel mijn eerste keer).

Groet
Michiel

Labels:
unick01
Joker

Re: DND 5th regio eindhoven groep/spelers gezocht

Bericht door unick01 »

Hallo,

samen met een vriend zoeken wij ook mensen om een groep mee te vormen. Wij zijn 24 en 25 jaar oud en komen uit roermond. Wij hebben er geen probleem mee om naar eindhoven te reizen voor dnd. Wij hebben ongeveer al 20 sessies 5e gespeeld en zijn het liefst spelers ivp DM.
Wat voro soort games speel je het liefst, rule heavy, veel custom, veel rp? enz. Speel je liever serieus of met een krat bier erbij?
Danagir
Meeple

Bericht door Danagir »

haha hallo, ook ik ben op zoek naar een groepje om te spelen. Heb nu zelf een groepje als dm, maar zou zelf willen spelen.
Ik heb ook eerder al een berichtje geplaatst.
Kamros
PIONier

Bericht door Kamros »

Met voorgaande groepen speelden we vaak een mix van combat en rp. Met hier en daar wat house rules, maar voornamelijk de originele regels.
Vind het voornamelijk belangrijk om plezier te maken, en ben dus niet altijd even serieus.
unick01
Joker

Bericht door unick01 »

Als het plezier met het spel te maken heeft en niet met iemands stijgende promilage dan hebben wij er zeker geen problemen mee
Danagir
Meeple

Bericht door Danagir »

Hey stuur me even een pb als je nog interesse hebt. We zoude zelf een groupje kunnen maken.