Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Mag ik jullie een gunst vragen?
Ik heb op het werk de kans gekregen om een droom te realiseren...
namelijk een spellenclub voor mensen met een mentale handicap: DE DOBBELAAR.
Om wat geld te verzamelen om spellen aan te schaffen hebben wij van E&E's Spellenmolen een sponsoractie opgezet. We verkopen een setje zelf ontworpen postkaarten voor 4€ (zonder verzending) en al de winst gaat integraal naar DE DOBBELAAR!
Alvast bedankt voor jullie steun, onze mensen zullen jullie dankbaar zijn!
Elsje07 schreef:
Mag ik jullie een gunst vragen?
Ik heb op het werk de kans gekregen om een droom te realiseren...
namelijk een spellenclub voor mensen met een mentale handicap: DE DOBBELAAR.
Om wat geld te verzamelen om spellen aan te schaffen hebben wij van E&E's Spellenmolen een sponsoractie opgezet. We verkopen een setje zelf ontworpen postkaarten voor 4€ (zonder verzending) en al de winst gaat integraal naar DE DOBBELAAR!
Alvast bedankt voor jullie steun, onze mensen zullen jullie dankbaar zijn!
maxitaxi777 schreef:
Ik wil niet lullig doen hoor, alleen zou je niet beter een reguliere dobbelsteen erop kunnen zetten (maw de 2 en de 5 staan dan tegenover elkaar)?
Als je niet lullig wilt doen... ga er dan gewoon vanuit dat de dobbelsteen even UNIEK is als de deelnemers van De Dobbelaar En bestel gewoon dit UNIEK setje kaarten!!!
Komt er ook een blog van de oprichting vd spellenclub?
Echt een blog niet, maar zoals voorheen geven we wel af en toe op onze website in onze mening mee als we het gespeeld hebben met mensen met een mentale beperking...