Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik weet niet of dit hier op de juiste plaats staat en of het überhaupt toegelaten is, maar ik zoek iemand die zo gewillig is om het spel Mage Knight eens uit te lenen.
Zoals ik in een andere thread (https://www.bordspelmania.eu/speladvies/topic20073.html) reeds uitgelegd heb, ben ik op zoek naar een solo-spel. En deze staat hoog op men ranglijst. Maar ik heb ook pleinvrees om deze aan te schaffen wegens het hele intense en complexe rulebook. Het is ook niet het goedkoopste spel heb ik gemerkt. Vandaar dat ik deze eerst eens zou willen testen. Ik ben bereid om er een borg of huursommetje voor te betalen.
Ik ben van de Kempen (België dus ), dus als er iemand in deze regio me zou willen helpen zou ik dat fantastisch vinden.
Ga zeker eens langs bij de Seb van de Kolonisten (spellenwinkel) in Turnhout. Die heeft er sowieso een paar staan bij zijn demospellen !! Dit is namelijk zijn lievelingsspel
Edit : een andere Gert uit Vorselaar weet zeker waar ie die moet vinden
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
dirk schreef:
Ga zeker eens langs bij de Seb van de Kolonisten (spellenwinkel) in Turnhout. Die heeft er sowieso een paar staan bij zijn demospellen !! Dit is namelijk zijn lievelingsspel
Thx voor de tip. Ik spring vandaag nog binnen daar.
dirk schreef:
Thx voor de tip. Ik spring vandaag nog binnen daar.
En aangekocht!
Het vlees is soms toch zo zwak
ik had die doos vast en kon me niet meer bedwingen...