Hoi,
Ik ben op zoek naar spelers of een groepje waarbij ik of voor zou kunnen DM'en of ik wil zelf graag speler zijn. Ik speel op het moment iedere vrijdag en wil het liefste een doordeweekse avond gaan spelen. In de zomermaanden zou het gehost kunnen worden bij mij thuis (in de tuin in Eijsden) daarna zal het moeten verplaatst worden naar een andere locatie. Dit zou eventueel in een winkel kunnen in Maastricht.
Als ik moet gaan DM'en wordt dit gedaan met een premade adventure dus hou er wel rekening mee dat het geen homebrew gaat zijn dan.
DnD spelers/groepje gezocht rondom Maastricht
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Pamm
- PIONier
-
Burnâk
- PIONier
Re: DnD spelers/groepje gezocht rondom Maastricht
Haha, wat een timing.
Ik wilde al een tijdje een campagne starten en was hier en daar al wat aan het ronselen en had net besloten om hier een oproep te plaatsen. Mijn campagnes spelen zich altijd af in een zelfgemaakte open en levende wereld, waar roleplay centraal staat.
Ik zou het ook wel leuk vinden om weer eens te gaan spelen (dat is echt al weer meer dan tien jaar geleden voor mij), dus dat is ook een optie.
Hoe we het ook gaan doen, het kan sowieso bij mij in Maastricht. Ik heb een grote tafel (hij is zespersoons, maar er kunnen acht man aan) die al zolang ik hem heb schreeuwt om D&D op te spelen.
Ik heb nog geen ja's van mensen, maar ik hoop toch binnen een paar weken iets te beginnen. Zit al bijna een jaar zonder D&D en dat is verschrikkelijk.
Ik wilde al een tijdje een campagne starten en was hier en daar al wat aan het ronselen en had net besloten om hier een oproep te plaatsen. Mijn campagnes spelen zich altijd af in een zelfgemaakte open en levende wereld, waar roleplay centraal staat.
Ik zou het ook wel leuk vinden om weer eens te gaan spelen (dat is echt al weer meer dan tien jaar geleden voor mij), dus dat is ook een optie.
Hoe we het ook gaan doen, het kan sowieso bij mij in Maastricht. Ik heb een grote tafel (hij is zespersoons, maar er kunnen acht man aan) die al zolang ik hem heb schreeuwt om D&D op te spelen.
Ik heb nog geen ja's van mensen, maar ik hoop toch binnen een paar weken iets te beginnen. Zit al bijna een jaar zonder D&D en dat is verschrikkelijk.
-
Pamm
- PIONier
Re: DnD spelers/groepje gezocht rondom Maastricht
Hee klinkt supervet, ik stuur je even een PM want ik wil wel wat meer info.