https://www.kickstarter.com/projects/54 ... cover-me-1
Het spel werd ontworpen door Bram Verbiest (die jullie misschien wel kennen als Leto op het forum). We hebben hem als ik mij niet vergis 3 jaar geleden ontmoet met zijn prototype en enkele maanden later zijn we met de ontwikkeling gestart. We hadden al snel het idee om 162 unieke modellen te tekenen, waardoor we ons budget al serieus moesten rekken. Ondertussen is alles afgewerkt, maar we hadden nog enkele ideeën om het spelmateriaal serieus op te krikken en hiermee zijn we echt over ons budget gegaan en voor deze extra upgrades zoeken we dus middelen op Kickstarter.

Cover Me is een spel waarbij iedere speler de eindredacteur is van een trendy maandblad. De spelers proberen ieder seizoen met de modellen die ze op hun cover plaatsen de mode naar hun hand te zetten.
Elke speler heeft een portfolio van covermodellen ter beschikking waarvan hij er elke maand één op de cover van zijn maandblad moet plaatsen. Ieder seizoen worden de covermodellen van elk maandblad vergeleken met de huidige trends. Per maandblad wordt het meest trendy covermodel bepaald en dit model krijgt vervolgens een plaats in de extra editie van het maandblad. Vertegenwoordigt dit model alle drie de trends (het model is volledig “in de mode”) of net geen enkele van de trends (alternatief model) dan behaalt zij prestige voor het maandblad.
Ieder jaar komen er modellen met een nieuwe kleur ter beschikking die in de toekomst meer prestige kunnen opleveren. Het spel wordt over 3 jaar of 12 seizoenen gespeeld. De speler die op het einde van het spel het meeste prestige heeft behaald, is de winnaar.

In het spel zitten 162 unieke modellen waarmee je jouw portfolio kan samenstellen. Tot 25 juli heb je trouwens zelf nog de kans om opgenomen te worden in het spel! Check hiervoor onze pledge levels.

Het spel bevat ook een 3D catwalk waarop de kenmerken van de uitgespeelde modellen op worden bijgehouden. Als je deze omdraait functioneert hij ook als een handige inlay voor je kaarten en ander spelmateriaal.

Tot slot willen we je nog melden dat elke backer ook een unieke acryl startspeler pion zal ontvangen. Deze is volledig gratis en zal niet in retail beschikbaar zijn (met uitzondering van winkels die eventueel zouden backen tijdens de campagne).
Alvast bedankt om dit bericht te lezen. We hopen je ook als backer te mogen verwelkomen tijdens onze campagne! Indien je vragen hebt, mag je ons deze zeker bezorgen!