Hallo allemaal,
Ik ben recent in Eindhoven komen wonen en ben op zoek naar wat gezellige mensen om eens in de zoveel tijd een spellenavond te houden.
Ik ben 23 jaar oud en ben bijna klaar met mijn Masteropleiding. Ik zoek het liefst mensen van ongeveer dezelfde leeftijd/levensfase.
Tot nu toe heb ik vooral veel spellen van 999 games (Catan, Carcassonne, Stenen Tijdperk, Saboteur, Machiavelli, Boonanza, Skye, Agricola etc.) gespeeld, maar sta ook open voor andere spelletjes.
Ik heb helaas geen auto, dus zoek echt mensen in de directe omgeving van Eindhoven.
Laat maar weten als je interesse hebt en dan kunnen we misschien een keer wat afspreken!
Bordspelspelers Eindhoven gezocht
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
Elke1994
- PIONier
-
Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Bordspelspelers Eindhoven gezocht
Ik woon op drie kwartier bussen afstand van Eindhoven, dus wellicht te ver weg? Mij is aangeraden om eens een kijkje te nemen bij Roll the Dice in Veldhoven.
Recent speelde ik...