RPG group gezocht regio Haarlem/Amsterdam

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Micha
Uno

RPG group gezocht regio Haarlem/Amsterdam

Bericht door Micha »

Hallo Allemaal,

Ik (28) ben opzoek naar een speelgroep in de regio (liefst)Haarlem, (maar mag ook) Amsterdam e.o.. Voor mij is het al weer een tijdje geleden dat ik een RPG heb gespeeld. Ik heb ervaring met DnD 3.5 en Dark Heresy, maar dit is al wel enkele jaren geleden. Ik heb een tijdje geleden nog wat gelezen over DnD 5e editie maar daar is het bij gebleven.

Ik ben niet specifiek opzoek naar een DnD groep, ik sta ook open voor andere RPG groepen. Ik ben recent in Haarlem komen wonen en ben daarom opzoek naar een gezellig groep mensen. Momenteel heb ik geen voorkeur voor een bepaalde tijd/datum dit staat nog open.

Mocht je iets weten dan hoor ik het graag! Alvast bedankt :)

Labels:
freakyfreekie
PIONier

Re: RPG group gezocht regio Haarlem/Amsterdam

Bericht door freakyfreekie »

hé Micha,

Is het je nog gelukt om een groep te vinden?

Groeten

Freaky
HanMi
PIONier

Bericht door HanMi »

Wij (2p) zouden DnD graag eens proberen. We zijn recent naar Amsterdam verhuisd, dus regio Haarlem/Amsterdam komt ons wel goed uit.
Als er een groep is die nog spelers zoekt, sluiten we graag eens aan (met het oog op iets meer structureel, maar eerst maar eens bepalen of we het echt iets vinden).
freakyfreekie
PIONier

Bericht door freakyfreekie »

Hé HanMi

Ik zie dat Micha verder geen berichten op het forum heeft gezet. Misschien kunnen wij gedrieën de zoektocht voor een DM op ons nemen?

Groeten

Freek