Hallo beste mensen!
Even iets over mijzelf: Ik ben 28 jaar en een fervente lezer van fantasy en sci-fi, historische fictie staat bij mij ook heel hoog in het vaandel. Ik heb al een hele tijd de drang om aan een leuke RPG deel te nemen, maar IRL ken ik gewoon niemand die zoiets doet.
Nu heb ik een klein beetje ervaring met een campagne van W40K Dark Heresy een aantal jaar geleden, en één of twee campagnes op Roll20 maar die hielden het spijtig genoeg telkens maar twee of drie sessies vol voordat iedereen van de aardbodem verdween.
Ik hoor het heel graag als er een groep is die een nieuwe, maar zeer enthousiaste speler kan gebruiken.
Nieuwe speler zoekt een groep. (Tilburg/EHV) (D&D5e of W40K)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Flintlocke89
- PIONier
-
charmesal
- Joker
Re: Nieuwe speler zoekt een groep. (Tilburg/EHV) (D&D5e of W
Goede avond.
Ik ben Kevin en zelf ben ik ook op zoek naar een groep. Ik neem al een tijdje deel aan een D&D5e groep, maar daar is heel veel metagaming en ik zoek er nog een leuke groep bij om wat meer het roleplay aspect te krijgen.
Als je het niet erg vind sluit ik me bij je aan in de zoektocht naar een groep.
Kwa locatie komt voor mij centrum Eindhoven het beste uit aangezien ik 3 dagen in de week in Eindhoven naar school ga. Tilburg is te ver van huis aangezien ik vanuit Eindhoven al meer dan 1 uur reistijd heb. Mocht jij in Tilburg iets vinden dan kan ik mijn zoektocht ook wel elders voortzetten natuurlijk.
Mijn ervaring:
Een half jaar D&D5e als speler
Hopelijk kunnen we iets voor elkaar betekenen.
Mvg,
Kevin
Ik ben Kevin en zelf ben ik ook op zoek naar een groep. Ik neem al een tijdje deel aan een D&D5e groep, maar daar is heel veel metagaming en ik zoek er nog een leuke groep bij om wat meer het roleplay aspect te krijgen.
Kwa locatie komt voor mij centrum Eindhoven het beste uit aangezien ik 3 dagen in de week in Eindhoven naar school ga. Tilburg is te ver van huis aangezien ik vanuit Eindhoven al meer dan 1 uur reistijd heb. Mocht jij in Tilburg iets vinden dan kan ik mijn zoektocht ook wel elders voortzetten natuurlijk.
Mijn ervaring:
Mvg,
Kevin
-
Flintlocke89
- PIONier
Hoi Kevin, welkom bij mijn quest!charmesal schreef: Goede avond.
Mijn ervaring:
Mvg,
Kevin
Ik ben zelf woonachtig in Tilburg maar ik ben zelf ook 5 dagen in de week in Eindhoven voor school/stage, centrum daar zou voor mij ook perfect uitkomen.
-
charmesal
- Joker
Dat is mooi. Nu maar wachten op een DM en nog een paar enthousiaste mensen.Hoi Kevin, welkom bij mijn quest!
Ik ben zelf woonachtig in Tilburg maar ik ben zelf ook 5 dagen in de week in Eindhoven voor school/stage, centrum daar zou voor mij ook perfect uitkomen.
Hoe zit jij eigenlijk met beschikbaarheid?
Want wat regelmaat zou natuurlijk erg prettig zijn. Iets van om de week op dinsdag bijvoorbeeld.
-
Flintlocke89
- PIONier
Beschikbaarheid voor mij is in principe alle doordeweekse avonden, ben daarin wel flexibel.
-
charmesal
- Joker
ik heb een groep gevonden bij ons op school. We zijn minstens met 4 mensen als ik jou ook mee tel en misschien 5. Er is al een DM die is toe straks begonnen met een wereld maken.
Als je me je telefoon nummer kunt doorsturen in een privé bericht dan voeg ik je toe aan de Whatsapp groep.
Als je me je telefoon nummer kunt doorsturen in een privé bericht dan voeg ik je toe aan de Whatsapp groep.
-
Flintlocke89
- PIONier