Ik lees net dat het spel Moorea uitgebracht wordt tijdens Spiel Doch.
Is er meer info bekend welke spellen hier uitgebracht worden? Kan hier weinig tot niets over vinden.
Spiel Doch! in Duisburg info?
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
K_Nudde
- Grote Dienaar
- Piet
- Beheerder
- Contacteer:
Re: Spiel Doch! in Duisburg info?
De meeste info vind je op de website van Spiel Doch: https://spieldoch-messe.com/
-
Renehindriks
- Grote Dienaar
Kent iemand deze beurs? En is het wat? Ik heb er namelijk nog nooit eerder van gehoord. Soort van mini-Spiel?
- Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
- Contacteer:
het is een nieuwe beurs en dit jaar voor het eerst.Renehindriks schreef: Kent iemand deze beurs? En is het wat? Ik heb er namelijk nog nooit eerder van gehoord. Soort van mini-Spiel?
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Hier vind je wat info over de spellen aldaar !K_Nudde schreef: Ik lees net dat het spel Moorea uitgebracht wordt tijdens Spiel Doch.
Is er meer info bekend welke spellen hier uitgebracht worden? Kan hier weinig tot niets over vinden.
https://gesellschaftsspiele.spielen.de/ ... nuernberg/
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
K_Nudde
- Grote Dienaar
Zo laten ze het wel zien op hun website, maar dat is niet waar. Veel van de spellen die in Nurnberg zijn gepresenteerd komen pas tijdens Spiel uit. Die zullen dus niet in Duisburg zijn.dirk schreef:Hier vind je wat info over de spellen aldaar !K_Nudde schreef: Ik lees net dat het spel Moorea uitgebracht wordt tijdens Spiel Doch.
- The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Hoe weet jij dat? Zou het niet kunnen dat de beurs in Duisburg een gat wil opvullen zodat de uitgevers de mogelijkheid hebben om ook spellen te presenteren in het voorjaar en dat dit een tweede Spiel gaat worden? Dat was alleszins mijn impressie. Het zou fijn zijn als de hoeveelheid nieuwe releases in één jaar gespreid werd over 2 beurzen ipv alles op Spiel te proppen.K_Nudde schreef:Zo laten ze het wel zien op hun website, maar dat is niet waar. Veel van de spellen die in Nurnberg zijn gepresenteerd komen pas tijdens Spiel uit. Die zullen dus niet in Duisburg zijn.dirk schreef:Hier vind je wat info over de spellen aldaar !K_Nudde schreef: Ik lees net dat het spel Moorea uitgebracht wordt tijdens Spiel Doch.
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
-
K_Nudde
- Grote Dienaar
Veel van de spellen op die site hebben een release datum najaar 2018, kiinkt voor mij als een Spiel release.The Iced One schreef:Hoe weet jij dat? Zou het niet kunnen dat de beurs in Duisburg een gat wil opvullen zodat de uitgevers de mogelijkheid hebben om ook spellen te presenteren in het voorjaar en dat dit een tweede Spiel gaat worden? Dat was alleszins mijn impressie. Het zou fijn zijn als de hoeveelheid nieuwe releases in één jaar gespreid werd over 2 beurzen ipv alles op Spiel te proppen.K_Nudde schreef:Zo laten ze het wel zien op hun website, maar dat is niet waar. Veel van de spellen die in Nurnberg zijn gepresenteerd komen pas tijdens Spiel uit. Die zullen dus niet in Duisburg zijn.dirk schreef:Hier vind je wat info over de spellen aldaar !K_Nudde schreef: Ik lees net dat het spel Moorea uitgebracht wordt tijdens Spiel Doch.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Op Nürnberg worden inderdaad ook najaarsreleases getoond, maar het stikt daar van de spellen die in het voorjaar verschijnen.K_Nudde schreef: Zo laten ze het wel zien op hun website, maar dat is niet waar. Veel van de spellen die in Nurnberg zijn gepresenteerd komen pas tijdens Spiel uit. Die zullen dus niet in Duisburg zijn.