Beste Bordspel maniakken en maniakinnen,
Afgelopen jaren heb ik Essen Spiel met mijn vriendin gevierd in een crappy hotel, een afgelegen hostel in Oberhausen en zelfs een keer in koud tentje. Dit jaar gaan we het flink anders aanpakken! We zijn actief in de spellengroep van Wageningen en het plan is ontstaan om een groepsaccomodatie te boeken. Ons oog viel op verschillende mooie "gruppenhausen" die zo rond de 50 mensen kunnen huisvesten. Keuken aan boord, groepsruimtes om spellen te spelen in de avonden na de beurs, verschillende slaapzalen. Het lijkt erop dat met hoe meer mensen je bent, hoe mooier de accomodaties en hoe groter de groepskorting.
Graag nodig ik jou en je spellenvrienden uit om je aan te sluiten bij dit initiatief. Het plan is om er de vrijdag- en zaterdagnacht te overnachten. Omdat het kan zet ik dit verhaal voort in een metafoor: deze crowdfunding voor een bordspelhuis tijdens Spiel 2018 heeft 50 backers nodig, de stretch goals lopen tot de 170 backers (er bestaat een gigantische groepslocatie met zoveel bedden en voorzieningen in Essen) en je kan zowel als individu en als groep meedoen. We hebben op dit moment ongeveer 15 deelnemers.
Spiel 2018: uitnodiging groepsaccomodatie
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Eis-T
- Grote Dienaar
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Re: Spiel 2018: uitnodiging groepsaccomodatie
en wat zijn the pledge levels?
prijs per persoon per nacht?
prijs bij groeps korting?
op zijn minst ongeveer?
prijs per persoon per nacht?
prijs bij groeps korting?
op zijn minst ongeveer?
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
freeze
- Stamhoofd
Leuk initiatief! Een prijsindicatie is wel handig 
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Is er al meer bekend?
Everybody has the right to play...
-
montagne14
- Jakkiebak!
Ik denk dat de meeste gamers die graag meerdere dagen naar Spiel willen, hun accomodatie wel al hebben geboekt.
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Ik zou ook wel meer willen weten over verwachte kosten; bij een interessante deal verleng ik mijn verblijf wellicht van 1 naar 2 dagen.
-
Wim G.
- Garnaal
+1mazinho schreef: Ik zou ook wel meer willen weten over verwachte kosten; bij een interessante deal verleng ik mijn verblijf wellicht van 1 naar 2 dagen.
-
usurper
- Geheim Genootschap
Ik ben ook wel geinteresseerd
We live to survive our paradoxes
-
Eis-T
- Grote Dienaar
Sorry voor het lange wachten: Het was flink zoeken, veel zit inderdaad al vol of is slecht bereikbaar naar de Messe. Die groepsaccomodaties communiceren alleen in het Duits en zaten vaak al vol. Vandaag is het echter gelukt om wat te vinden met een fantastische ligging.
De spellengroep van Wageningen heeft een aantal internationalen in de groep dus vandaar dat de uitnodiging verder in het Engels is:
Dear Boardgamers,
The thing y'all been waiting for: details on the ESSEN SPIEL 2018 convention group visit. After long hours of searching we found a perfect place named Goalfever. It has a quick, direct connection to the Messe, bunk beds for you and your buddy, is cheap but has fantastic facilities. You can unwind in the sauna after a long day at the Messe, or throw some bowlingballs down the alley if you feel like it. The best thing is: the direct Metro connection is located well before the hauptbahnhof, giving us a stress-free, 15 minute, door-to-door travel to the convention. The deal we got is 51 euro p.p. for 2 nights (friday the 26th and saturday the 27th October) , including breakfast. We have reserved 25 beds, split over 5 rooms. Please confirm before the 10th of June to be part of this. Additionally they have 12 more beds left, so feel free to invite friends/colleagues/gaming buddies.
Stuur me een pb als je ook met ons mee wil + of er mensen met je mee kunnen rijden. Veel van onze leden zijn student en hebben geen auto. Donderdagavond bijboeken is trouwens ook een optie.
Meer info over de plek: https://www.goalfever.de/guesthouse
De spellengroep van Wageningen heeft een aantal internationalen in de groep dus vandaar dat de uitnodiging verder in het Engels is:
Dear Boardgamers,
The thing y'all been waiting for: details on the ESSEN SPIEL 2018 convention group visit. After long hours of searching we found a perfect place named Goalfever. It has a quick, direct connection to the Messe, bunk beds for you and your buddy, is cheap but has fantastic facilities. You can unwind in the sauna after a long day at the Messe, or throw some bowlingballs down the alley if you feel like it. The best thing is: the direct Metro connection is located well before the hauptbahnhof, giving us a stress-free, 15 minute, door-to-door travel to the convention. The deal we got is 51 euro p.p. for 2 nights (friday the 26th and saturday the 27th October) , including breakfast. We have reserved 25 beds, split over 5 rooms. Please confirm before the 10th of June to be part of this. Additionally they have 12 more beds left, so feel free to invite friends/colleagues/gaming buddies.
Stuur me een pb als je ook met ons mee wil + of er mensen met je mee kunnen rijden. Veel van onze leden zijn student en hebben geen auto. Donderdagavond bijboeken is trouwens ook een optie.
Meer info over de plek: https://www.goalfever.de/guesthouse
-
RunnerPaul
- Jakkiebak!
Klinkt interessant. Ik stuur je een pb
-
Eis-T
- Grote Dienaar
... and we're full! at least, the 25 reserved spots are gone now. if they still have some extra beds available like they had two weeks ago, you can probably still join us, I just cannot guarantee it right now. just let me know if you want to join (what nights + how many ppl) and if there really are no options you'll be added to the waiting list.