Wat ga jij doen op het spellenspektakel? - SpSp 2008

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

jeroenh
Professor Pimpel

Wat ga jij doen op het spellenspektakel? - SpSp 2008

Bericht door jeroenh »

Komend weekend spellenspektakel....
Velen zijn al naar Essen geweest, anderen gaan hun spellenhonger komend weekend stillen en zullen zich gretig storten op alle nieuwe spellen....

Wat ga jij doen komend weekend?
Waar kijk je naar uit?
Wat maakt het SpSp voor jou een hoogtepunt?

----

Om zelf maar te beginnen.... Ik ga 2 1/2 dag demonstreren voor QWG. Doe mee aan het NK Puerto Rico op zaterdag. En hoop op een hoop gezelligheid in het door QWG gehuurde vakantie....
Verder kijk ik uit naar de NL release van Dominion (had de DE/EN-versie op Spiel laten liggen, was bang voor de vele teksten.... wat achteraf erg mee blijkt te vallen) en Stone Age (uitverkocht en/of onvindbaar in Essen).
Ach en daarnaast zal er vast nog wel een of ander spel in de tas belanden, wat ik op dat moment erg leuk vind.... :)
cab
Burgemeester

Bericht door cab »

Tsja, de vrijdag ben ik bezoeker. Zaterdag en zondag demoën voor QWG. Het huisje wordt vast weer top, wie weet doen we een nieuwe ontdekking. Vorig jaar immers Age of Empires ontdekt!

Vrijdag in ieder geval even Ticket to Ride Nordic oppikken bij Bas Boosterbox. Cities zal ook wel in de tas belanden. Verder Dominion uitproberen en zien we het wel :)
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door syroit »

Ik vertrek morgen naar Landal in de buurt van Zwolle en dan op vrijdag een dagje rondlopen als bezoeker en op zaterdag demoën bij Hodin, namens Roll the Dice
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Ik demo twee dagen (vrijdag en zaterdag) voor QWG en heb er onwijs veel zin in :D
hermanroozen
Veenboer
Persoonlijke Ondertitel: tekst en tekeningen

Bericht door hermanroozen »

Alleen demoërs hier? Ik ben een 'gewone' bezoeker.

Vorig jaar ben ik alleen op vrijdag geweest. Niet gespeeld maar wel mooi een paar spellen kunnen kopen voor weinig in de stand van het Rode Kruis. (Is die er weer dit jaar?) Dit jaar ga ik op zaterdag of zondag want de kinderen willen meedoen aan het Pokémon-toernooi. Kan ik in de tussentijd ergens spelen.

Een week later is Fanatic 2008 in Zwolle. Spellen, LARP, en meer van dat soort dingen. Daar gaan we met het hele gezin heen.
Enrico
Caballero

Bericht door Enrico »

Ik demo ook niet hoor! Ben wel 3 dagen in Zwolle, maar waarschijnlijk niet 3 dagen op de beurs. Vrijdag is het mooi weer en zullen we waarschijnlijk gaan geocachen, zaterdag zullen we zeker naar het Spellenspektakel gaan. Zondag kijken we nog. Als we nog een hoop 'te doen' hebben zullen we zeker nog naar de beurs gaan en anders zoeken we een alternatief.

Waar ik naar uitkijk? Qua spellen heb ik al het een en ander gezien in Essen, maar de Nederlandse uitgaven heb ik daar toch wel bewust overgeslagen (met uitzondering van Cavum, waar toevallig net een plaatsje vrij was). Ik ga zeker een kijkje nemen bij:
- De Koningsburcht
- Bloom
- Dominion
En onderweg kom ik dan vast nog een aantal andere leuke spellen tegen.

Verder is het Spellenspektakel voor mij meestal een soort reünie: om de 3 minuten kom ik wel weer een bekende tegen. Da's niet bevorderlijk voor het aantal gespeelde spellen, maar ook erg gezellig. :)
Johanna
Caballero

Bericht door Johanna »

Ik ben alleen zaterdag op de beurs. En ja, om te demoën :) . (bij QWG).
Mijn dochter en nichtje gaan mee. Zij verheugen zich op een hele dag nieuwe spellen spelen en het opmaken van hun zuurverdiende zakcentjes.
Zelf verwacht ik een gezellige dag, een schorre stem en een moe, maar voldaan gevoel als ik de terugreis aanvaard.
En niet te vergeten: een stapeltje nieuwe spellen.
Laatst gewijzigd door Johanna op ma 10 nov 2008, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Dagmar
Geheim Genootschap

Bericht door Dagmar »

Ik ga twee dagen naar het Spellenspektakel. Op zaterdag kom ik als bezoeker en hoop ik lekker veel spellen te kunnen spelen. En zondag mag ik spellen uitleggen in de stand van Boosterbox. Het wordt voor mij de eerste keer dat ik ga demoën dus ik ben benieuwd hoe het me gaat bevallen. Als de ervaringsdeskundigen nog tips hebben, hoor ik het graag!
Peter Hein
Burgemeester
Persoonlijke Ondertitel: spellengek

Bericht door Peter Hein »

Dagmar schreef:Het wordt voor mij de eerste keer dat ik ga demoën dus ik ben benieuwd hoe het me gaat bevallen. Als de ervaringsdeskundigen nog tips hebben, hoor ik het graag!
Als je uitlegt zoals je altijd doet, komt het wel goed. Laat Niek nog wel even op de uitspraak van het woord 'geel' oefenen :wink:

Gezellig al die mededemoërs bij QWG hier. Ik ga daar zaterdagmiddag Jambo uitleggen. 's Ochtends en zondag hoop ik veel te gaan spelen.
Afbeelding
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Ik ben er enkel de zondag. Mijn topprioriteit is Galaxy Trucker; ik heb nog nooit gedaan, maar ik heb het idee dat dat best wel eens míjn spel zou kunnen zijn :D

Verder ben ik ook wel benieuwd naar Dominion; ik heb helemaal niets met Magic en daarom sprak dit mij in eerste instantie ook totaal niet aan, maar hoe meer ik erover lees, hoe enthousiaster ik word.
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Bartjes! schreef:Ik ben er enkel de zondag. Mijn topprioriteit is Galaxy Trucker; ik heb nog nooit gedaan, maar ik heb het idee dat dat best wel eens míjn spel zou kunnen zijn :D
Iemand van de demo-ers die mij dit zondag uit wil leggen? :wink:
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Ik ga vrijdag lekker spelen, bij voorkeur enkele spellen die ik op Spiel heb gemist (Krakow enzo), al zal ik de verleiding van een potje Dominion niet kunnen weerstaan.

Zaterdag wil ik in ieder geval de uitreiking van de Spellenprijs even meemaken. Zondag is het tijd voor schrijfwerk en ga ik niet naar de beurs.
Enrico
Caballero

Bericht door Enrico »

Een kleine aanvulling op mijn eerdere bericht:
Ik ga toch ook demoën. Op zondag zal ik in de stand van Cwali Powerboats uitleggen aan de ongetwijfeld vele liefhebbers van dit leuke speedboot-racespel! :D
Rubik
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com

Bericht door Rubik »

Ik ben er dit jaar alleen op zaterdag. Ik hoop in de middag bij de prijsuitreiking van de NSP te zijn. Verder wil ik de spellen bekijken/spelen die ik tijdens Spiel heb overgeslagen: Dominion, Boss Kito, Bloom, Krakow, De Koningsburcht, Street Paintball, The Name of the Rose, Conclave, Lugarno, Chicago Express.
Daarnaast probeer ik wat foto's/een filmpje te maken voor op de website.
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

Enrico schreef:(...) vele liefhebbers van dit leuke speedboot-racespel! :D
Liefhebber meldt zich: keileuk spelleke!

Het Spellenspektakel laat ik aan me voorbij gaan; te ver, te druk, teveel werk, te snel na Spiel.
Wel veel plezier gewenst aan degenen die wel gaan!