Ter viering van 10 jaar De Speltafel in Gent organiseren we een spelbeurs op 1 maart.
Gratis inkom, drank & eten aan demokratische prijzen, veel spellen te speel (geholpen door de ervaren animators van De Speltafel), plus een uitgebreid aanbod om spellen te kopen (nieuw & tweedehands) of tweedehands aan te bieden.
Adres:
Ontmoetingscentrum Oostakker
Pijphoekstraat 30-32
9041 Oostakker (Gent)
Belgie
Nieuwe informatie komt op www.speltafel.net
Aan De Speltafel!
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
warpozio
- Grote Dienaar
-
warpozio
- Grote Dienaar
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Aan De Speltafel!
Wij hadden vandaag een familiefeestje, anders was het zeker de moeite om naar Gent te trekken.warpozio schreef:Ter viering van 10 jaar De Speltafel in Gent organiseren we een spelbeurs op 1 maart.
Gratis inkom, drank & eten aan demokratische prijzen, veel spellen te speel (geholpen door de ervaren animators van De Speltafel), plus een uitgebreid aanbod om spellen te kopen (nieuw & tweedehands) of tweedehands aan te bieden.
Adres:
Ontmoetingscentrum Oostakker
Pijphoekstraat 30-32
9041 Oostakker (Gent)
Belgie
Nieuwe informatie komt op www.speltafel.net
Wie kan ons een verslagje bezorgen van dit evenement?
-
warpozio
- Grote Dienaar
Verslag van David van Bordspelforum.com
Hehe, net terug, en deze dag was een succes in vele opzichten.
Om en bij de 350 bezoekers, interessante koopstands van Adriaensen, JKLM Games en Time2Game en verder een erg druk bezochte tweedehands koopjesstand. Bij binnenkomst gaf je de spellen die je wilde verkopen af, alles werd netjes van een sticker voorzien met de prijs en jouw identificatie nummer op, en op het einde van de beurs kreeg je de opbrengst mee naar huis. En dat allemaal terwijl je zelf spellen zat te spelen.
Op deze manier kon ik 13 van mijn 16 te koop gestelde spellen verkopen. Buiten alle verwachtingen, en ik was heus niet de enige die zoveel van zijn spellen van de hand kon doen.
Verder ook eindelijk Barad eens ontmoet met zijn vrouw (nee Barad is geen dwerg Smile ). Het was erg aangenaam om eens met hen aan de speeltafel te zitten.
Ook nog tal van andere forumleden tegen het lijf gelopen en spellen gespeeld die konden afgehaald worden aan de zeer uitgebreide uitleenstand.
De zaal waarin dit evenement plaatsvond was helemaal ok. Alleen om op de juiste bestemming te komen zonder GPS, dat was wel een uitdaging. Volgens mij zijn richtingaanwijzers in Oost-Vlaanderen niet erg in de mode Smile
Organisatie was ook prima. Heb geen foutjes kunnen bespeuren.
Als dit volgend jaar weer doorgaat, zal ik ook van de partij zijn !
Proficiat aan ieder die zijn steentje heeft bijgedragen aan deze aangename dag.