Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
De jury van Spiel Portugal heeft gisteravond de winnaar van de Portugese spellenprijs Jogo do Ano bekendgemaakt. De verkiezing is dit jaar voor de twaalfde keer gehouden. Het Jogo do Ano 2018 is het bordspel Lisboa van Vital Lacerda. Dit spel wordt uitgegeven door Eagle Games. De andere genomineerden waren Clans of Caledonia, Gaia Project, Riverboat en Wendake.
hmm toch verdacht. Maar Sagrada zal wel kansloos geeindigd zijn gezien de vete tussen Spanje en Portugal. Wist je dat er in heel Spanje geen port verkrijgbaar is, dat was tenminste onze ervaring aldaar. Eerste wat we deden toen we over de grens in Frankrijk waren was port bestellen, en ja hoor welke port wilt u.
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.
kosterix schreef:
hmm toch verdacht. Maar Sagrada zal wel kansloos geeindigd zijn gezien de vete tussen Spanje en Portugal. Wist je dat er in heel Spanje geen port verkrijgbaar is, dat was tenminste onze ervaring aldaar. Eerste wat we deden toen we over de grens in Frankrijk waren was port bestellen, en ja hoor welke port wilt u.
Als ik het lijstje genomineerden bekijk gaat deze prijs over een heel andere categorie spellen dan Sagrada (ook al moet ik toegeven dat ik Riverboat niet ken). De spellen vallen allemaal in een vrij zware categorie. Iets wat je van Sagrada niet kunt zeggen.
Bij viticulture komt ook al gauw een fles wijn tevoorschijn
Ok sagrada is zo licht dat verklaart waarom ik de grootste moeite heb om te winnen. Die kansen in je hoofd houden kan iedereen blijkbaar beter
Maar ik snap je punt. Mombasa en Nations zijn van een andere orde idd.
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.