Hoi allemaal!
Sinds een tijdje lijkt het me leuk D&D te proberen alleen ik weet niet zo goed waar ik hiermee kan beginnen. Dus bij deze een poging op deze site.
Ik ben woonachtig in Tilburg, maar ben meer dan bereid naar een van de omliggende plekken te rijden om hier aan mee te doen. (Denk Breda/Eindhoven/Den Bosch of Waalwijk.)
Ik heb nul komma niks nie aan ervaring anders dan wat filmpjes op YouTube (iemand Outside Xbox en Outside Extra zien D&D-en?) maar zou graag voor mijzelf ervaren of het zo leuk is als het me lijkt.
Ook als je lid bent van een groepje in de omgeving en je geen plek hebt zou ik het leuk vinden een keer te komen kijken als dat kan.
Hopelijk hoor ik snel iets!
Een vreemde kerel.
Vreemdeling zoekt D&D groep (omgeving Tilburg)
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
SomeWeirdGuy
- PIONier
-
So-Sekehur
- PIONier
Re: Vreemdeling zoekt D&D groep (omgeving Tilburg)
Dag SomeWeirdGuy,
Ik ben ook op zoek naar een groep rond Breda. Ik heb zelf al best wel wat D&D gespeeld, zowel als speler als DM. Als we meer mensen kunnen optrommelen kunnen we misschien een nieuwe groep beginnen, ik heb zelf geen probleem met beginners.
Ik ben ook op zoek naar een groep rond Breda. Ik heb zelf al best wel wat D&D gespeeld, zowel als speler als DM. Als we meer mensen kunnen optrommelen kunnen we misschien een nieuwe groep beginnen, ik heb zelf geen probleem met beginners.
-
Judy2DMax
- PIONier
hoi rare gozer!
Ik kom ook uit Tilburg en ben altijd opzoek naar nieuwe/leuke spelers voor 5e. Stuur me maar een berichtje voor tips of chat
x
Ik kom ook uit Tilburg en ben altijd opzoek naar nieuwe/leuke spelers voor 5e. Stuur me maar een berichtje voor tips of chat
x
-
ducky
- Uno
hallo, ik zoek ook een groep rontom tilburg om D&D te spelen ik heb niet veel ervaring, nog maar 1 keer eerder gespeelt