Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
999 Games heeft deze leuke kindervariant van Carcassonne gepland staan voor dit voorjaar, het zl bijna tegelijk uitkomen met de Duitse versie (als de planning verloopt zoals we willen).
syroit schreef:
Je mag altijd suggesties doen hoe het beter kan.
Zie de suggestie in mijn vorige bericht.
Nogmaals, leuk dat je zoiets doet, maar dit kan en moet echt veel zorgvuldiger.
Waarom altijd zo negatief reageren? Syroit doet altijd meer dan z'n best met z'n vertalingen en een goed verstaander heeft genoeg aan een half woord. en Syroit doet het tenminste.
Tuurlijk beter kan altijd maar slechter ook. Ik en ik weet zeker vele met mij zijn altijd erg blij met een Nederlandse vertaling.
Ik zal nu ook wel weer een sneer krijgen maar dat is dan maar zo.
Erwin schreef:Nogmaals, leuk dat je zoiets doet, maar dit kan en moet echt veel zorgvuldiger.
En waarom dan wel. Ik denk idd dat het voor het publiek dat dit wilt gebruiken meer dan duidelijk is. Ik ben geen professioneel vertaler. Dit heeft geen commercieel doel!
Erwin schreef:Leuk initiatief, maar een redactionele blik van iemand met een beetje taalgevoel kan geen kwaad. Dit product barst namelijk van de fouten.
Over welk product heb je het eigenlijk precies? Het spel of de regels?
Ik was in Duitsland deze week en kon het spel niet laten liggen. Ik heb het met mijn zoon gespeeld (vorige week 4 geworden). Hij vindt het erg leuk. Ik moet hem wel helpen, want de tactische mogelijkheden doorziet hij nog niet. Maar dat komt vast nog wel.
Ik vind het een leuke variant voor kinderen en heb geen spijt van mijn aankoop.
Overigens ziet het er heel mooi uit en zijn de tegels goed stevig.