Naast de al genoemde lijst van ObsessedWithGaming in dit topic (dank aan Dierik) vond ik zelf op BoardGameGeek ook nog deze prachtige geeklist van dominojones. Ook hier heel veel engelstalige video's. Overlapt uiteraard deels.
Ik miste nog een compleet overzicht met de prima nederlandstalige video's van AnderSpel en Spelregeluitleg. Want deze video's verdienen wat mij betreft alle lof en nog meer bekendheid. Daarom heb ik ze even in deze geeklist verzameld.
Mocht iemand nog meer nederlandstalige video's met speluitleg of spelimpressies weten, stuur me dan een berichtje. Dan zal ik ze toevoegen aan die geeklist.
Speluitleg per video
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
LeonM
- Rooster Booster
- Persoonlijke Ondertitel: -
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
missiloon
- Munchkin
Re: Speluitleg per video
Mooi lijst LeonM,
erg jammer dat spelregeluitleg ermee gestopt is omdat het commercieel niet haalbaar was. videouitleggen zijn zoveel makkelijker dan een handleiding. Iemand ervoor in om samen te kijken naar mogelijkheden om videouitleggen te maken
?
erg jammer dat spelregeluitleg ermee gestopt is omdat het commercieel niet haalbaar was. videouitleggen zijn zoveel makkelijker dan een handleiding. Iemand ervoor in om samen te kijken naar mogelijkheden om videouitleggen te maken
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Is die gestopt ja?
Zonde 
-
LeonM
- Rooster Booster
Jammer van Spelregeluitleg. Ik vond het een geweldig goed initiatief.
Gelukkig zijn er nog wel uitgevers die zelf nieuwe video's met impressies of uitleg maken. Zo heb ik er pas nog een aantal van The Game Master toegevoegd aan de GeekList.
Als jullie er nog meer kennen (maar geen reclamefilmpjes van 20 sec.)?
Gelukkig zijn er nog wel uitgevers die zelf nieuwe video's met impressies of uitleg maken. Zo heb ik er pas nog een aantal van The Game Master toegevoegd aan de GeekList.
Als jullie er nog meer kennen (maar geen reclamefilmpjes van 20 sec.)?
-
cab
- Burgemeester
Commercieel niet haalbaar? Wilde ze er wat mee verdienen dan, dacht dat het pure hobby was.missiloon schreef:erg jammer dat spelregeluitleg ermee gestopt is omdat het commercieel niet haalbaar was.
-
P.T.
- Gouverneur
Er zijn nieuwe video's verschenen op http://www.spelregeluitleg.nl
Rotterdam, Tobago, Opera, Koopmanshuis, Zwarte Kater, De Ontembare Stad en Kamisado
Rotterdam, Tobago, Opera, Koopmanshuis, Zwarte Kater, De Ontembare Stad en Kamisado
-
LeonM
- Rooster Booster
Het lijkt er op dat Spelregeluitleg nu vooral video's uit andere bronnen toont en zelf geen nieuwe meer maakt. De laatste serie is gemaakt door The Game Master en 999 Games.P.T. schreef:Er zijn nieuwe video's verschenen op http://www.spelregeluitleg.nl
Is natuurlijk ook nuttig, zo'n portal, maar toch jammer.
-
P.T.
- Gouverneur
Dat idee had ik ook al ja 
Nou ja, zij hebben wellicht de uitgevers er toe bewogen zo'n video's te maken, wat natuurlijk altijd goed is
Nou ja, zij hebben wellicht de uitgevers er toe bewogen zo'n video's te maken, wat natuurlijk altijd goed is
-
Piet
- Beheerder
Asmodee bracht twee filmpjes uit op youtube.
Buzz it:
Identik:
Buzz it:
Identik: