Al meerdere keren stuurde ik een bericht via de website van Next Move Games aangaande de starttegel van Azul maar ook qua verduidelijkingen van spelregels.
Telkens krijg ik een mooie mail "Your message has been sent successfully." maar er komt nooit een reactie.
Dus we zijn er vet mee dat ze een contact pagina op hun website hebben. Nog iemand die problemen gehad bij hen? Of waar hebben jullie de (deftige) startegel van Azul gehaald?
Service van Next move Games
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Joverowa
- Caballero
- arne
- Burgemeester
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Re: Service van Next move Games
Ik heb er ook nog steeds geen deftige.
- Joverowa
- Caballero
Ik begrijp zelfs niet waarom ze er geen mee hadden op Spiel. De tijd dat ik er stond om het te vragen waren er al 3 andere die het vroegen. Dat wil toch iets zeggen vind ik.
Het was de perfecte plaats om de mensen die Azul het jaar ervoor kochten van een nieuwe tegel te voorzien.... Weinig werk en geen verzendproblemen
Het was de perfecte plaats om de mensen die Azul het jaar ervoor kochten van een nieuwe tegel te voorzien.... Weinig werk en geen verzendproblemen
derodehazen.be

- ouwezeeman
- Garnaal
- Contacteer:
Heb je asmodee al geprobeerd? Zij verdelen immers next move / plan b.
Wij spelen elke 2e zaterdag van de maand in Heist-op-den-Berg vanaf 16u30. Meer info https://www.facebook.com/forumheist/
-
Gebruiker 4257
Ik heb de mijne via een vriendin gekregen die er een paar gekregen had tijdens pandemic toernooi bij asmodee, dus allicht hebben ze er daar nog
-
lbouma
- Jakkiebak!
De tegel heb ik kunnen scoren bij Asmodee.
Duurde aanvankelijk wat lang voordat ze reageerde. Maar dat had denk ik meer te maken met de beschikbaarheid van de tegel dan iets anders.
Duurde aanvankelijk wat lang voordat ze reageerde. Maar dat had denk ik meer te maken met de beschikbaarheid van de tegel dan iets anders.
10 laatste:
- Joverowa
- Caballero
Mail naar Asmodee is ondertussen al weg. Ik ben benieuwd. Alvast bedankt voor de tip. Daar had ik nog niet aan gedacht!
derodehazen.be

- rober
- Standaard moderator
Ik heb de mijne gewoon via de webshop van PlanB / Next move besteld en die is netjes hier aangekomen. Heeft wel even geduurd trouwens.
All is fair in love, war and Carcassonne

- Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Ik heb naast de starttegel ook de oranje en blauwe extra tegels besteld. De oranje zijn aangekomen, helaas de blauwe niet...
Contact is nog niet echt gelukt, maar kan helaas ook aan de drukte bij de Post in NL liggen.
Contact is nog niet echt gelukt, maar kan helaas ook aan de drukte bij de Post in NL liggen.
Everybody has the right to play...