Kickstarter voor Promo Paradise is live:
https://www.kickstarter.com/projects/dr ... o-paradise
Ik heb een groepsaankoop opgezet voor de Omnigamer pledge.
40$ i.p.v. 49$, verzending gratis naar mij toe. Een besparing van 9$. Zo wordt je promo praktisch 1$ per stuk!
Omgerekend zou dat 36 euro moeten zijn. In mijn inziens een koopje voor zo'n hoeveelheid promo's.
Facebook groep is opgezet hiervoor:
https://www.facebook.com/groups/1504632016335191/
Geen Facebook? Geen probleem, PM gerust.
Aantal deelnemers op het moment: 12
Minimum aantal deelnemers: 10
Regio Boom/Antwerpen, en kom ook wel eens in Gent, Brugge, Antwerpen, Roeselare, Tielt, Rotterdam (NL) en Amsterdam (NL). Nasturen naar jou kan ook, vanuit NL of BE.
Promo Paradise
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
CrowdFinder
- Party Animal
Promo Paradise
Laatst gewijzigd door CrowdFinder op do 10 jan 2019, 09:03, 3 keer totaal gewijzigd.
Labels:
-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Promo Paradise
Ik snap niet hoe deze campagne zo succesvol kan zijn. Er is toch niemand die al die spellen in de kast heeft staan? Dan blijf je toch met de helft van die dingen zitten, of die moet je weer apart gaan doorverkopen?
Of zijn sommige mensen zo gek op promo's dat ze dat maar voor lief nemen?
-
CrowdFinder
- Party Animal
Je raakt ze wel kwijt voor diegenen die ze wel willen, altijd mij wel gelukt. Gelukkig zitten veel promo's dat ik wil wel bij maar dan nog
.
-
freeze
- Stamhoofd
Ideaal voor liefhebbers die van bepaalde spellen alles (promo’s, uitbreidingen etc) willen hebben. Wordt slim op ingespeeld met deze KS, maar ook met de Advent kalender, promo’s voor de funding van de Dicetowers van deze wereld etc. Mijn indruk is dat promo’s vaak weinig toevoegen en voor hetzelfde geld kun je een nieuw spel aanschaffen.
-
DeKerstman
- El Capitan
Voor de completionisten onder ons, maar koop voor dat geld liever een nieuw spel.....
-
BrokenMill
- Veenboer
De Kickstarter is opgezet om 2 communities te steunen, dus dat speelt voor veel backers denk ik ook mee. De promo's vind ik zelf niet zo interessant, maar ik ben wel van plan om de Kickstarter te backen (zonder reward).Mac-S schreef: Ik snap niet hoe deze campagne zo succesvol kan zijn. Er is toch niemand die al die spellen in de kast heeft staan? Dan blijf je toch met de helft van die dingen zitten, of die moet je weer apart gaan doorverkopen?
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Welke promos zitten er precies bij? Dat is voor mij niet helemaal duidelijk. Ik zie wel een lijst met spellen, maar niet wat de promo's voor desbetreffende spellen zijn/doen.
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
-
CrowdFinder
- Party Animal
Je ziet de afbeeldingen in de kickstarter per pledge in de campaign page?Bored Gaymer schreef: Welke promos zitten er precies bij? Dat is voor mij niet helemaal duidelijk. Ik zie wel een lijst met spellen, maar niet wat de promo's voor desbetreffende spellen zijn/doen.
Wat de promo's precies doen is in de updates uitgelegd, echter wel stapgewijs. Nog niet alle promo's is aan bod geweest. Dan vind je deze informatie nog wel altijd op BGG.
Let wel dat er een goed deel nieuwe promo's zijn en nog te ontwerpen zijn, dus dat op het moment (nog) niet verkrijgbaar zijn.