Root

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

caryntjen
Meeple

Root

Bericht door caryntjen »

We kunnen voor een bedrag van 15 dollar, 4 boxen shippen.

Prijsvoorbeeld:
Expansie (1box; Underworld Warrior Pledge) = 50 dollar + 3,75 dollar shipping = $53,75 (ipv 65 dollar)
Nieuwe en vorige expansie (2 boxen; Provisions For Expansion Pledge) = 90 dollar + 7,5 dollar shipping = $97 (ipv 105 dollar)
1x All In (3boxen; Evergreen All In Pledge) = 150 dollar + 11,25 dollar shipping = 161,25 dollar. (ipv 165 dollar)

Echter moeten we dus per 4 boxen aankopen, het is een kwestie van first come first served.

Ik vraag nog na over prijzen van add-ons of die invloed hebben op de shipping.

Laat weten waarin je interesse hebt! Later zal een voorschot betaald moeten worden om uw aanvraag te bevestigen.

Afhalen kan in Aalst en Evergem, maar via doorgeefplekken zullen er wel dichterbij plekken komen.

Verzending kan ook indien nodig, op kosten van de koper. Verzendingswijze mag u kiezen.

Laat maar weten wie interesse heeft :).

https://www.kickstarter.com/projects/20 ... -expansion

Labels:
pieter.schutz
Geheim Genootschap

Re: Root

Bericht door pieter.schutz »

Ik heb root nu een aantal keer via TTS gespeeld en vind het een vrij geweldig spel. Ben geneigd de all-in pledge te nemen, maar wel een berg geld. Ik ben vooral te bang dat het niet vaak genoeg op tafel zou komen helaas.
Ik twijfel nog even.
Is er nog iets in de pijpleiding wat betreft grotere kortingen? Of doen ze daar niet aan bij Leder Games
Afbeelding
AlliantieAJ
Burgemeester

Bericht door AlliantieAJ »

pieter.schutz schreef: Ik heb root nu een aantal keer via TTS gespeeld en vind het een vrij geweldig spel. Ben geneigd de all-in pledge te nemen, maar wel een berg geld. Ik ben vooral te bang dat het niet vaak genoeg op tafel zou komen helaas.
Ik twijfel nog even.
Is er nog iets in de pijpleiding wat betreft grotere kortingen? Of doen ze daar niet aan bij Leder Games
Is er al duidelijkheid of er retailpledges gaan komen? Die zullen allicht de prijs iets kunnen drukken. Nu zou het niet helemaal de moeite waard zijn omdat je het basisspel en de 1ste uitbreiding voor dezelfde prijs kunt kopen.
pieter.schutz
Geheim Genootschap

AlliantieAJ schreef: Is er al duidelijkheid of er retailpledges gaan komen? Die zullen allicht de prijs iets kunnen drukken. Nu zou het niet helemaal de moeite waard zijn omdat je het basisspel en de 1ste uitbreiding voor dezelfde prijs kunt kopen.
Geen idee, ik heb het niet nagevraagd.
Als je nog niets hebt is het juist wel de moeite waard. Je krijgt dan voor (ongeveer) dezelfde prijs de nieuwst versie met betere componenten.
Afbeelding
AlliantieAJ
Burgemeester

Ik denk dat als de nieuwe versie uitkomt dat de retailprijs niet veel zal verschillen van 60 dollar + verzending ...
AlliantieAJ
Burgemeester

Retailpledges blijkt enkel voor brick&mortar te zijn ... Dat is wel erg jammer en anno 2019 achterhaalt?

Iemand een idee welke b&m wel op de kar springt?
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door mazinho »

Retail gaat al in prijs omlaag; eerste prijsverlaging base game naar €49,95 gespot...
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding
MADG0BLIN
Stamhoofd

Bericht door MADG0BLIN »

mazinho schreef: Retail gaat al in prijs omlaag; eerste prijsverlaging base game naar €49,95 gespot...
Zitten toch weinig verschillen in de retail en kickstarter versie?
Afbeelding
pieter.schutz
Geheim Genootschap

mazinho schreef: Retail gaat al in prijs omlaag; eerste prijsverlaging base game naar €49,95 gespot...
Maar voor de huidige retail versies (behalve de derde printing) heb je dan weer de upgrade kit nodig :D
Afbeelding
MADG0BLIN
Stamhoofd

Bericht door MADG0BLIN »

pieter.schutz schreef:
Maar voor de huidige retail versies (behalve de derde printing) heb je dan weer de upgrade kit nodig :D
Ach, die kost 5 dollar en het voordeel is dat je dan nu direct kan spelen. :) Ik heb hem besteld van de week en gisteren binnen gekregen. Het is de first edition second printing.
Afbeelding
caryntjen
Meeple

Bericht door caryntjen »

Inderdaad, retailpledges voorbehouden aan brick & mortar retailers. Ook de suggereerde prijs van de kickstartereditie van de Underworld expansie is volgens deze:

https://www.worldsendcomics.com/en/prod ... nsion-kspo

Ze geven 45 procent korting op die prijs en komt op ongeveer 50 euro, maar het is een voorschot, prijs kan nog stijgen volgens hen...
swoek
Grote Dienaar

Bericht door swoek »

Ik heb deze ook gebacked voor de expansie en updates. Indien mensen van regio Utrecht (verder mag ook, maar als je niet kan ophalen is het niet echt interessant) nog willen aansluiten, dat kan! Ik kan nog 3 dozen toevoegen zonder dat er extra verzendkosten bijkomen.

Ik kom ook nog geregeld in Ypenburg (Den Haag) en Amsterdam (De Pijp). Stuur me een DM bij interesse.
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist

Bericht door mazinho »

caryntjen schreef: Inderdaad, retailpledges voorbehouden aan brick & mortar retailers. Ook de suggereerde prijs van de kickstartereditie van de Underworld expansie is volgens deze:

https://www.worldsendcomics.com/en/prod ... nsion-kspo

Ze geven 45 procent korting op die prijs en komt op ongeveer 50 euro, maar het is een voorschot, prijs kan nog stijgen volgens hen...
welke B&M winkels in NL / B stellen zo’n pledge open voor consumenten? Moet er toch eentje zijn, of iemand die via een winkel zo’n Group pledge kan organiseren?
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding