Hallo mijn naam is Ronald ben 21 jaar en ben een beginnend DM (ik speel nu ongeveer anderhalf jaar) ik zoek dus een groep in de stad Groningen van 4 of 5 spelers (exclusief mij). Ik wil vooraf zeggen ik ben geen Matt Mercer of super goeie story teller, maar ik zal mijn best doen. Mijn vraag is dan ook vooraf of jullie een module of in mijn eigen wereld willen spelen (deze is in de maak) maar ik ben confident genoeg om de eerste stappen te gaan maken.
Ik heb op het moment niet echt geld voor mini's. Maar ik heb wel een paar liggen die we kunnen gebruiken.
Ik vind het trouwens geen probleem om noobs in de groep te hebben. Ik vind dit juist heel fijn. Ik denk dat ik in het anderhalf jaar meer dan 24 spelers heb gehad, allemaal noobs en dat was altijd geweldig.
DM zoekt 3 tot 5 spelers in Groningen (dnd 5e)
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Ronald0449
- PIONier
-
JJulius
- PIONier
Re: DM zoekt 3 tot 5 spelers in Groningen (dnd 5e)
Heya,
Ik ben momenteel op zoek naar een groep bij mij in de buurt. Ik woon aan de spoorlijn tussen Leeuwarden en Groningen, dus Groningen is voor mij goed te doen.
Ik heb nog geen ervaring op kunnen doen met het nieuwe systeem, dus een beginnersvriendelijke groep zou goed uitkomen.
Ik ben momenteel op zoek naar een groep bij mij in de buurt. Ik woon aan de spoorlijn tussen Leeuwarden en Groningen, dus Groningen is voor mij goed te doen.
Ik heb nog geen ervaring op kunnen doen met het nieuwe systeem, dus een beginnersvriendelijke groep zou goed uitkomen.
-
Kerrith
- PIONier
Hoi
Is de groep al vol? Of gevormd
Waarschijnlijk gaan we eind dit jaar of begin volgend jaar in Groningen wonen
Zou mooi zijn om tegen die tijd in een D&d groep in te stappen
De editie maakt mij niet veel uit
Meeste ervaring met 3.5 beetje met 2.0
5.0 nog niet.
Wil ook best DM zijn of afwisselen
Is de groep al vol? Of gevormd
Waarschijnlijk gaan we eind dit jaar of begin volgend jaar in Groningen wonen
Zou mooi zijn om tegen die tijd in een D&d groep in te stappen
De editie maakt mij niet veel uit
Meeste ervaring met 3.5 beetje met 2.0
5.0 nog niet.
Wil ook best DM zijn of afwisselen
-
PulvisEtUmbraSumus
- PIONier
Hoi allen,
Ik weet niet wat de status is van bovenstaande initiatieven, maar ik ben momenteel een groepje bijeen aan het kliederen om iets D&D-igs mee op te zetten. Ben specifiek op zoek naar (nog) totale vreemden, om wat leven in de brouwerij te brengen.
Ben volkomen bereid de DM rol te accepteren, maar enige afwisseling zou leuk zijn en vanzelfsprekend geen garanties mbt DM kwaliteiten.
Ben verder pro-Ghibelline, prinsgezind, linksdraaiend, XX jaar oud, woonachtig in Groningen, in staat tot hosten, Vetkoper, etc.
Reageer gerust hier of stuur een PM!
Ik weet niet wat de status is van bovenstaande initiatieven, maar ik ben momenteel een groepje bijeen aan het kliederen om iets D&D-igs mee op te zetten. Ben specifiek op zoek naar (nog) totale vreemden, om wat leven in de brouwerij te brengen.
Ben volkomen bereid de DM rol te accepteren, maar enige afwisseling zou leuk zijn en vanzelfsprekend geen garanties mbt DM kwaliteiten.
Reageer gerust hier of stuur een PM!
Laatst gewijzigd door PulvisEtUmbraSumus op di 08 feb 2022, 07:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
PulvisEtUmbraSumus
- PIONier
Kleine update: heb wat mensen gevonden op de Games, Geeks, Groningen discord. Ik zal een linkje achter laten: https://discord.gg/Mk6kxeGF
Neem gerust contact op mocht iemand nog op zoek zijn; discord ongeveer zelfde username of DM hier. Heb nu niet echt ruimte, maar dat kan altijd veranderen.
Neem gerust contact op mocht iemand nog op zoek zijn; discord ongeveer zelfde username of DM hier. Heb nu niet echt ruimte, maar dat kan altijd veranderen.
-
Kerrith
- PIONier
@Pulvis,
Mocht er nog ruimte voor een speler of dm zijn…
De discord waar je naar linkt kan ik niet veel mee
Mocht er nog ruimte voor een speler of dm zijn…
De discord waar je naar linkt kan ik niet veel mee
-
PulvisEtUmbraSumus
- PIONier
Helaas is de timing net wat lastig. Had je graag tegemoet gekomen, maar zit met een volle bak momenteel. E-mail notifications helpen.
De Discord is een plek om eventueel zelf ook mensen te treffen. Het is behoorlijk actief nog. Als je bereid bent om te DMen is het totaal geen moeite om spelers te vinden, in b.v. die discord. Als je je afvraagt hoe ik dat heb aangepakt, nou ja, je ken m'n user name.
Zal nog even een andere Groningen discord toevoegen (om ze hier een beetje te verzamenelen voor de voorbij trekkende googelaar):
GRUNN https://discord.gg/wUXdEggw
Games, Geeks, Groningen https://discord.gg/Mk6kxeGF
De Discord is een plek om eventueel zelf ook mensen te treffen. Het is behoorlijk actief nog. Als je bereid bent om te DMen is het totaal geen moeite om spelers te vinden, in b.v. die discord. Als je je afvraagt hoe ik dat heb aangepakt, nou ja, je ken m'n user name.
Zal nog even een andere Groningen discord toevoegen (om ze hier een beetje te verzamenelen voor de voorbij trekkende googelaar):
GRUNN https://discord.gg/wUXdEggw
Games, Geeks, Groningen https://discord.gg/Mk6kxeGF