Kickstarter PRET á PORTER

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

bierkoekjes
Uno

Kickstarter PRET á PORTER

Bericht door bierkoekjes »

Hallo allemaal,

De kickstarter van de derde editie van Pret á Porter is al een aantal dagen online. Er zijn al heel veel stretchgoals vrijgemaakt en het ziet er naar uit dat dit een mooi spel gaat worden. Ik heb deze direct gebackt en vraag me nu af of er meer geïnteresseerden zijn in omgeving Den Haag. Hierdoor kunnen we de verzendkosten drukken EN ik heb binnen 24 uur gebackt dus iedereen die met mij meedoet kan ook de mini uitbreiding van de early-pledge ontvangen. verzendkosten zijn voor 1, 2 of 3 stuks respectievelijk 15, 21 en 27 euro.

https://www.kickstarter.com/projects/po ... y_category

Ik ben benieuwd of er geïnteresseerden zijn.

Marlon

Labels:
Edwin84
Elfenkoning

Re: Kickstarter PRET á PORTER

Bericht door Edwin84 »

Heb zeker interesse in dit spel. Maar kan niet ophalen in Den Haag.

Als ik 5 euro meer betaal kan ik dan door jou laten doorsturen?
Edwin84
Elfenkoning

Bericht door Edwin84 »

Had wel verwacht dat meer mensen op korte termijn zouden reageren. Of spreekt het thema niet zo aan?
jsmid6
Jakkiebak!

Bericht door jsmid6 »

Ik heb 'm zelf ook gebackt maar ik ben van plan het spel in Essen op te halen gezien ik toch van plan was om te gaan.
beekiebeekie
Party Animal
Persoonlijke Ondertitel: beekiebeekie

Bericht door beekiebeekie »

Ik ga ook naar Essen. Dus kan m daar ook vandaan meenemen...
pieter.schutz
Geheim Genootschap

Bericht door pieter.schutz »

Edwin84 schreef: Had wel verwacht dat meer mensen op korte termijn zouden reageren. Of spreekt het thema niet zo aan?
Ik was eerst erg benieuwd en heb het gespeeld op TTS. Ik vond het naar mijn smaak nogal tegenvallen. Het ziet er prachtig uit, maar de onbalans is te groot.
Met allemaal goede en doorgewinterde spelers op een scoreverschil van 150 tot 340 en daar tussen.
Afbeelding
mazinho
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door mazinho »

pieter.schutz schreef:
Edwin84 schreef: Had wel verwacht dat meer mensen op korte termijn zouden reageren. Of spreekt het thema niet zo aan?
Ik was eerst erg benieuwd en heb het gespeeld op TTS. Ik vond het naar mijn smaak nogal tegenvallen. Het ziet er prachtig uit, maar de onbalans is te groot.
Met allemaal goede en doorgewinterde spelers op een scoreverschil van 150 tot 340 en daar tussen.
interessant...
Instagram @movetherobber
Benieuwd naar wat ik recent speelde?
Afbeelding
Edwin84
Elfenkoning

Bericht door Edwin84 »

pieter.schutz schreef:
Vind dit lastige. Op het BGG forum kom ik hier weinig over tegen.

Ik vraag me af of het dan niet ligt aan de slecht geschreven spelregels, want daar lees je wel kritiek over.

Of wellicht is de learning curve iets hoger. Dat het spel pas klikt na 1 of 2 keer spelen en dan de scores dichter bij elkaar liggen. Bin Reizen van Marco Polo of La Granja hadden we eerste potje ook grote score verschillen procentueel gezien.
pieter.schutz
Geheim Genootschap

Bericht door pieter.schutz »

Edwin84 schreef:
pieter.schutz schreef:
Vind dit lastige. Op het BGG forum kom ik hier weinig over tegen.

Ik vraag me af of het dan niet ligt aan de slecht geschreven spelregels, want daar lees je wel kritiek over.

Of wellicht is de learning curve iets hoger. Dat het spel pas klikt na 1 of 2 keer spelen en dan de scores dichter bij elkaar liggen. Bin Reizen van Marco Polo of La Granja hadden we eerste potje ook grote score verschillen procentueel gezien.
Dat laatste is denk ik zeker waar.
Ik vind het gewoon niet zo leuk. Het is nèt geen echte worker placement. Het is ook nèt geen echte enginebuilder en het is ook nèt geen echte resource-manager. Het zit er allemaal een beetje tussenin.

Als iemand eens een potje wil uitproberen in TTS, ik wil best nog eens spelen.
Afbeelding
Edwin84
Elfenkoning

Bericht door Edwin84 »

Ik zie toch af van de kickstarter. De toegevoegde waarde van de KS exclusives vind ik het niet waar. Ik geef namelijk niks om die alternatieve designer kaarten. Ik koop wel de retailversie.

Verwacht ook dat de 53 euro de adviesprijs zal zijn en hij voor 45-48 euro te koop zal zijn. Om dan bijna 70 euro voor de KS editie te betalen gaat me te ver.