verwijder
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
firapeel
- PIONier
Re: D&D 5e speler zoekt groep rond Alkmaar/ Beverwijk/ Haarl
Hey!
Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een groep om D&D mee te spelen. Ik heb ervaring met 5e, mijn vriend heeft kennis van het spel (want kijkt ook CritRole haha) en is superenthousiast. We komen uit de regio Hoorn en Amsterdam en zijn bereid om te reizen, in wat voor setting dan ook in te voegen en regelmatig te spelen. Als je wil heb je twee spelers voor je nieuwe groep! Mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag.
Groetjes van Lisa en Gijs
Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een groep om D&D mee te spelen. Ik heb ervaring met 5e, mijn vriend heeft kennis van het spel (want kijkt ook CritRole haha) en is superenthousiast. We komen uit de regio Hoorn en Amsterdam en zijn bereid om te reizen, in wat voor setting dan ook in te voegen en regelmatig te spelen. Als je wil heb je twee spelers voor je nieuwe groep! Mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag.
Groetjes van Lisa en Gijs
-
Lexator
- Joker
Hallo iedereen in dit topic. Mijn groepje is ook nog op zoek naar een extra speler.
https://www.bordspelmania.eu/rollenspel ... 26196.html
Als er hier nog iemand is die een D&D 5e groep zoekt, klik dan even op de bovenstaande link voor meer info.
Groeten,
Een andere Lex dan de Lex die dit topic heeft aangemaakt.
https://www.bordspelmania.eu/rollenspel ... 26196.html
Als er hier nog iemand is die een D&D 5e groep zoekt, klik dan even op de bovenstaande link voor meer info.
Groeten,
Een andere Lex dan de Lex die dit topic heeft aangemaakt.
-
Kampkort
- PIONier
Ik ben Luuk, 25 jr. Ik speel pas sinds een half jaar, maar wel intensief. Ik verbleef in Toronto waar het een heel populaire activiteit is en zou het hier graag voortzetten. Ik woon zelf in Haarlem