Hallo allemaal,
Al een paar jaar organiseert de website paidiagames een erg leuke Champions League. Deelnemers storten 20 eu en krijgen daar 2000 "paidia's" voor. Met dit geld bied je in een veiling op spelers van de echte clubs. Als de spelers spelen kunnen ze punten verdienen voor jou team. Het spel volgt het echte CL ritme met poule-fase, kwartfinales enz. De inleg wordt 100% uitgekeerd en als jij bent uitgeschakeld maar spelers van jouw team nog actief, dan worden ze verkocht in de volgende veiling en verdien je wer "paidia's" terug. De Paidia's worden aan het einde van het spel weer omgerekend en teruggestort.
Meer informatie te vinden op hun website http://www.paidiagames.nl/
Als je van voetbal en (veiling)spellen houdt is dit wat mij betreft een absolute aanrader.
Paidia, online champions League spel
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Wim 999
- Uitgever
-
Bartjes!
- Uitgever
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
-
Wim 999
- Uitgever
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
-
Bartjes!
- Uitgever
-
Wim 999
- Uitgever
Juist, nu snap ik het. Komt waarschijnlijk omdat het spel wordt bijgehouden in Excel en dat het direct (vrijwel live) wordt bijgehouden? Maar goed, als je ze wil helpen...P.T. schreef:Aangezien ik zelf in webapplicatie ontwikkeling zit, kan ik niet zo goed tegen slecht opgemaakt websitesWim 999 schreef:???P.T. schreef:brrr... krijg een beetje de kriebels van die website.
Kun je dat uitleggen?
Zeker niet als deze zijn ontwikkeld in excel
En de vormgeving zegt idd weinig over het spel, da's gewoon tof.