Nieuwe speler zoekt een D&D groep in de buurt van Dordrecht
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
KantSpelKorektly
- Uno
Nieuwe speler zoekt een D&D groep in de buurt van Dordrecht
Hoi. Ik ben 27 en ben op zoek naar een D&D groep in de buurt van Dordrecht. Ik heb nog geen ervaring met D&D maar ben wel enigszins bekend met de regels en hoe het gespeeld wordt door o.a. critical role. Ik zou het ook goed vinden om online te spelen.
-
Boreas
- Meeple
- Persoonlijke Ondertitel: Snake Eyes...
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Nieuwe speler zoekt een D&D groep in de buurt van Dordre
Hier wil ik me graag bij aansluiten 
-
Buurvanurk
- Joker
Re: Nieuwe speler zoekt een D&D groep in de buurt van Dordre
Je kunt even binnenwippen bij 4yourgames op de Voorstraat. Die zullen je vertellen dat je op de vrijdagavonden een keer binnen moet lopen, en dat er dan altijd wel mensen te vinden zijn die een groep hebben of willen starten.
Ik ben zelf bijna klaar met een erg drukke periode in mijn leven (opzetten nieuwe https://www.dierenkliniekdordrecht.nl), en daarna wil ik ook weer gaan spelen/DMen in de regio Dordrecht.
Met bovenstaande link ben ik wel te vinden voor de speurneuzen onder jullie, dus geef maar een gil.
Oh, en Critical Role is leuk, maar iets realistischer is Dungeon Dudes' "Dungeons of Drakkenheim" op YouTube. Nog steeds een stuk gelikter dan in het echie, maar de spelers zijn iig geen professionele acteurs
Ik ben zelf bijna klaar met een erg drukke periode in mijn leven (opzetten nieuwe https://www.dierenkliniekdordrecht.nl), en daarna wil ik ook weer gaan spelen/DMen in de regio Dordrecht.
Met bovenstaande link ben ik wel te vinden voor de speurneuzen onder jullie, dus geef maar een gil.
Oh, en Critical Role is leuk, maar iets realistischer is Dungeon Dudes' "Dungeons of Drakkenheim" op YouTube. Nog steeds een stuk gelikter dan in het echie, maar de spelers zijn iig geen professionele acteurs