Hallo!
We zoeken 2 spelers voor Gloomhaven!
Tijd spreken we nog af. Locatie: Helmond.
Gewoon 1 keer in de week aangezien het om een campaign spel gaat wat lang kan duren (6+ maanden zeker).
Hoor het wel!
gr David en Sanneke
Gloomhaven 2 spelers gezocht! (regio 0492/040)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
FantasySpellenAvond
- Matroos
-
Skyforger
- PIONier
Re: Gloomhaven 2 spelers gezocht! (regio 0492/040)
Hoi!
Toevallig dat ik je hier weer tegenkom
Ik en een kameraad hadden het onlangs toevallig over het uitproberen van Gloomhaven. We wonen beide in Helmond en zijn ervaren tabletop RPG spelers.
We hebben beide dus wel interesse om mee te spelen!
Door onze dagelijkse verplichtingen en onze andere TTRPGs die we spelen zijn we wel even benieuwd hoe bespreekbaar de speeldata en frequentie wellicht zijn.
Toevallig dat ik je hier weer tegenkom
Ik en een kameraad hadden het onlangs toevallig over het uitproberen van Gloomhaven. We wonen beide in Helmond en zijn ervaren tabletop RPG spelers.
Door onze dagelijkse verplichtingen en onze andere TTRPGs die we spelen zijn we wel even benieuwd hoe bespreekbaar de speeldata en frequentie wellicht zijn.
-
FantasySpellenAvond
- Matroos
Re: Gloomhaven 2 spelers gezocht! (regio 0492/040)
Ook Helmond? Haha dat is ook toevallig.Skyforger schreef: Hoi!
Toevallig dat ik je hier weer tegenkom![]()
Stuur anders even je telefoonnummer via een prive bericht? dan kunnen we een whatsapp groepje starten of iets anders. Mijn vriendin doet ook mee denk ik dus dan zijn we met 4. Precies goed.
Groetjes,
David