Marc verkoopt...

Het uitstalraam voor verkoop van je tweedehandsspellen (particulier)

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.

Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
marcaronie
Matroos

Marc verkoopt...

Bericht door marcaronie »

De planken worden te vol, de spellen worden niet meer vaak genoeg gespeeld…tijd dus om ruimte te maken in mijn spellenkast! 
Alle spellen zijn compleet en in prima staat. Mochten er vragen zijn; stel ze gerust! Natuurlijk zijn er van alle spellen foto’s, maar ik heb een paar voorbeelden alvast toegevoegd (niet alles op voorbeeld4 is te koop :) )
Ophalen heeft mijn voorkeur, maar er valt er ook over verzenden te praten. De spellen staan op de planken hier in Kerkrade (helemaal in Zuid-Limburg, vandaar ook meerdere Duitse edities).
De genoemde prijzen zijn richtprijzen, kom dus gerust met een goed bod…ik zeg wel alvast, dat de snelste, eerste of hoogste bieder niet altijd het spel zal krijgen, aangezien de spellen ook op andere (Duitse) sites staan!
Genoeg geschreven >>>tijd voor een lijstje!

Nederlands
- Risk (Hasbro) 20
- In de Ban van de Ring (999 games) 20
- In de Ban van de Ring (familiespel) (999 games) 20
- De Hobbit (999 games) 10
- De Hobbit: wie steelt de schat van Smaug? (999 games) 10
- Heroquest (MB) 100

De volgende spellen zijn Duitse Edities:
- Die Siedler von Catan: Kampf um Rom (Kosmos) 35 (‘Kolonisten van Catan: de Val van Rome’)
- Raumschiff Enterprise: das interaktive Videobrettspiel (MB) 30 (‘Star Trek – the next generation – interactive vcr boardgame’)
- Formula Dé (Euro Games) 25
- Star Wars: Angriff der Klonkrieger (Kosmos) 20 (‘Star Wars: Attack of the Clones’)
- Die Tore der Welt (Kosmos) 20 (‘World without End / Brug naar de Hemel’)
- Pyramis (Abadis) 20
- Dominion (Kosmos) 15
- Die neuen Entdecker (Kosmos) 15
- Die Siedler von Catan (sealed) (Kosmos) 15
- Chicago (Ravensburger) 15
- Die Erbraffer (Ravensburger) 15
- Die verbotene Stadt (Ravensburger) 15
- Ringgeister (Laurin) 10
- Volle Hütte (ASS) 10
- Banque Fatale (Blatz) 10
- Zauber Stauber (Kosmos) 10

Het is hier misschien niet de juiste plek voor zulke spellen, maar mochten er nog mensen op zoek zijn naar kinderspellen (Jumbo, Hasbro, Haba…) voor de Sint of voor de Kerstman: Ook deze spellen zullen hier de komende tijd van de planken verdwijnen (Boomgaard (Haba), Knibbel knabbel knuisje (Jumbo), Poepie knor (Jumbo), Sjakie de Schildpad (Hasbro), Ooh Grootmoeder (Jumbo) etc.). Vraag dus maar raak!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door marcaronie op zo 01 dec 2019, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
marcaronie
Matroos

Re: Marc verkoopt...

Ik heb in het originele bericht 4 bijlages toegevoegd en ik zie ook de paperclip bij het bericht staan, maar helaas verschijnen bij mij geen foto's in beeld...mocht iemand weten waar het mis is gegaan, dan kan hij / zij mij dit natuurlijk laten weten :crazy:
Mistharfare
Website beheerder

Bericht door Mistharfare »

marcaronie schreef: Ik heb in het originele bericht 4 bijlages toegevoegd en ik zie ook de paperclip bij het bericht staan, maar helaas verschijnen bij mij geen foto's in beeld...mocht iemand weten waar het mis is gegaan, dan kan hij / zij mij dit natuurlijk laten weten :crazy:
Nadat je ze hebt toegevoegd dien je ze wel in het bericht in te voegen.

Je ziet een dropdownmenu waarbij je de bijlage kunt selecteren en dan klik je op Plaats in bericht.
marcaronie
Matroos

Bedankt voor de hulp, Mistharfare :clap: