Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mistharfare schreef:
Bij genoeg animo wil ik deze wel op Crowdfinder.be zetten!
Best de prijzen dan aanpassen, want nu is het een te nipte berekening van de wisselkoers. De kredietkaartmaatschappijen rekenen sowieso ook kosten aan. Hoe wij het doen bij crowdfinder is wisselkoers.be gebruiken en 2% extra toevoegen.
Nu goed, we wachten nog op de retailer pledge. Op die info is het nog wachten en dan wordt er bekeken of er een group pledge of retailer pledge wordt opgestart.
Heb de group pledge aangemaakt maar het is even wachten op Crowdfinder.be of er een retailer pledge kan worden opgezet of dat er alsnog een group pledge komt.
Platypus heeft namelijk net melding gedaan in de laatste update aangaande retailers!
Even wachten dus maar mocht Crowdfinder.be zelf niets opzetten dan kunnen we alsnog een group pledge doen.
Dezer dagen grijp ik iedere kans aan om mezelf het gevoel te geven dat ik die dag iets bereikt heb!
Ik ben niet zo’n PNP’er, maar Platypus heeft er in ieder geval voor gezorgd a) dat het spel al goed speelbaar is overal en b) dat de pre-campaign buzz goed opgezet was. Er zijn al heel veel reviews en er komen er nog meer. (Ik krijg als het goed is ook nog een review copy toegestuurd.)
Stijnhoofd schreef:
Dezer dagen grijp ik iedere kans aan om mezelf het gevoel te geven dat ik die dag iets bereikt heb!
Ik ben niet zo’n PNP’er, maar Platypus heeft er in ieder geval voor gezorgd a) dat het spel al goed speelbaar is overal en b) dat de pre-campaign buzz goed opgezet was. Er zijn al heel veel reviews en er komen er nog meer. (Ik krijg als het goed is ook nog een review copy toegestuurd.)
Bedoelde gebacked! Heb het zelf op TTS gespeeld maar wacht eigenlijk op de nieuwere versie!
Ondertussen worden op Kickstarter de stretch goals in gestaag tempo afgevinkt. Naast cosmetische upgrades (matte finish op de box) zitten er ook nog wat extra nemeses en speelbare karakters aan te komen, die er naar ik verwacht ook wel gaan komen.