Wingspan mét geluid!
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Pura Vida
- Kardinaal
Wingspan mét geluid!
Voor wie het leuk vindt: een geniale Marcus Rose heeft een app gemaakt met alle vogelgeluiden in Wingspan. Je houdt de camera van je telefoon voor een kaart en hoppa: de bijbehorende zang.
Check https://boardgamegeek.com/thread/243814 ... 7#35719057.
Scroll naar beneden in dit draadje en je vindt de app, mét Nederlandse versie. Heb m al gecheckt. Hij doet het prima. Awesome!
Scroll naar beneden in dit draadje en je vindt de app, mét Nederlandse versie. Heb m al gecheckt. Hij doet het prima. Awesome!
Labels:
-
MickyS
- Garnaal
Re: Wingspan mét geluid!
Dope shit.
In similar fashion doet mijn vrouw altijd een kameel na, als ze weer eens met Camel Up verliest. Dan spuugt ze me in mijn gezicht.
In similar fashion doet mijn vrouw altijd een kameel na, als ze weer eens met Camel Up verliest. Dan spuugt ze me in mijn gezicht.
"Rock over London. Rock on Chicago."
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Tof ik ga m downloaden en kijken of ik m binnenkort weer eens op tafel krijg. Dank voor de tip!
~ Always look on the bright side of life ~

-
Anneleaf
- Grote Dienaar
Heel erg tof! Werkt goed.
Dit maakt de spelbeleving nog toffer dan ik die al vond
Bedankt voor de tip!
Dit maakt de spelbeleving nog toffer dan ik die al vond
Bedankt voor de tip!
-
liefde_is
- Veenboer
Ik had de app al op mijn telefoon, maar hij ondersteunde de NL kaartjes nog niet. Nu dus wel. Geweldig!
-
Jehnnycash
- Veenboer
Ik heb hier thuis iemand zitten die vanaf nu alleen nog maar Wingspan wil spelen, vrees ik. Hij deed ze - geen grapje dit - zelf al na telkens als hij een vogel op zijn tableau speelde
Bedankt voor de tip.
-
Pura Vida
- Kardinaal
Hahaha, mooi toch!? Heb hier wat kinderen in huis die helemaal los gaan met die app. Ook die waren al groot fan van het spel zelf en dit is wel een dimensie erbij zeg!Jehnnycash schreef: Ik heb hier thuis iemand zitten die vanaf nu alleen nog maar Wingspan wil spelen, vrees ik. Hij deed ze - geen grapje dit - zelf al na telkens als hij een vogel op zijn tableau speeldeBedankt voor de tip.
-
roubosga
- El Capitan
Heb jij een Androidphone?Pura Vida schreef: Voor wie het leuk vindt: een geniale Marcus Rose heeft een app gemaakt met alle vogelgeluiden in Wingspan. Je houdt de camera van je telefoon voor een kaart en hoppa: de bijbehorende zang.
Op mijn iPhone kan ik hem niet vinden, of is deze (nog) niet gemaakt voor iOS?
Het lijkt me overigens een geweldige app!
-
Pura Vida
- Kardinaal
Klopt, alleen voor android tot dusver. Sorry, had ik er ff bij kunnen melden... Hij is wel bezig met apple geloof ik, dus subscribe vooral dat bgg draadje.roubosga schreef: Heb jij een Androidphone?
Het lijkt me overigens een geweldige app!![]()
-
roubosga
- El Capitan
Ik houd het in de gaten.Pura Vida schreef:Klopt, alleen voor android tot dusver. Sorry, had ik er ff bij kunnen melden... Hij is wel bezig met apple geloof ik, dus subscribe vooral dat bgg draadje.roubosga schreef: Heb jij een Androidphone?
Het lijkt me overigens een geweldige app!![]()
Op de Android van mijn vrouw werkt het inderdaad.
Geweldig, wat had ik dit graag aan mijn moeder willen laten zien en horen. Ze zou dit niet kunnen bevatten.
-
WTULTC
- Elfenkoning
Ook hier gedownload. Het werkt! Leuk om ook de bekende vogels voor ons zoal de fuut en de grutto te horen. Overigens bij zeldzame vogels zoals de Amerikaanse condor laat de app geen geluid horen, omdat de vogel te zeldzaam is. Dat gaf die namelijk aan bij bovenstaande vogel.
-
Alterno
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Beroepsouwehoer
Misschien dat mensen het al ontdekt hebben, maar ik wil de gebruikers van de app toch even wijzen op de hilarische geluiden van de renkoekoek.

-
roubosga
- El Capitan
Haha, inderdaad, uit de tekenfilmAlterno schreef: Misschien dat mensen het al ontdekt hebben, maar ik wil de gebruikers van de app toch even wijzen op de hilarische geluiden van de renkoekoek.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want hij maakt eigenlijk wat trrr-geluid.
-
Pura Vida
- Kardinaal
Goeie bak van de maker inderdaad. Echte geluid van de renkoekoek is dit, voor wie het weten wil: https://www.allaboutbirds.org/guide/Gre ... ner/sounds. Staat nog veel meer leuke info op die site over deze vreemde vogel trouwens. Eet bijvoorbeeld ratelslangen na hem eerst herhaaldelijk op zijn kop te rammen met z'n snavel. Ik zie het voor me.
-
Kevin
- Hazelnoot Ridder
Fantastisch!
Bedankt voor de tip!
Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
Bedankt voor de tip!
Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk