Escape Plan (Vital Lacerda) te koop

Het uitstalraam voor verkoop van je tweedehandsspellen (particulier)

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.

Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
mrsunshine58
Meeple

Escape Plan (Vital Lacerda) te koop

Bericht door mrsunshine58 »

Schitterend spel met uniek ontsnappingsthema, in typische Vital Lacerda stijl. Complex, maar zeer intuitief en thematisch. Slechts één keer gespeeld, dus in zeer perfecte staat.
De productie van dit spel is weergaloos. Stevig, zwaar materiaal (spel weegt in totaal 3,8 kg). De spelonderdelen zijn keurig opgeborgen. Stansramen desnoods ook nog beschikbaar.

Reden van wegdoen: ik had verwacht dat dit spel wellicht iets minder veeleisend zou zijn dan zijn andere games, en daardoor wat toegankelijker. Dat klopt ook wel, maar helaas vindt mijn vriendin het alsnog een tikkeltje te complex. Hierdoor zal dit spel niet vaak de tafel zien, helaas.

Vraagprijs is 90,- euro, verzendkosten (in Nederland) inbegrepen. Of 80,- bij ophalen in Almere. Stuur me een berichtje, of mail me of rolfvansoelen@gmail.com voor verdere vragen of contact.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Opmerking: de 'vuiligheid' op het bord of tegels is een onderdeel van het grafisch design, het is dus express zo ontworpen, maar kan raar ogen als je dat niet weet.