De markt hier is fenomenaal. Ik kocht en verkocht al heel wat langs deze weg.
Ik zou een suggestie willen doen.
Zet voor je bericht de afkorting van het land waar je van bent. Helpt echt enorm bij het zoeken.
BE of NL ervoor is toch niet al te veel moeite?
Zo kan je in een oogopslag zien waar je heen moet of hoe duur je verzending is.
Markt
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Markt
De marktmodule, zoals je bovenaan de site kan aanklikken heeft aparte invulvelden, wat extra opties en sorteermogelijkheden. De aanbiedingen/zoekertjes vervallen ook, zelfs als de poster dit nalaat. De markt op het forum is een klassiek forumonderdeel, daardoor populair, maar zonder opties.SuSuQie schreef: Wat is het verschil tussen het topic "markt" op het forum en het onderdeel "markt" op de website?
Waar moet ik mijn spellen te koop / te ruil aanbieden?
Ik heb het nu op beide plekken staan...
Het zijn inderdaad twee opties die je naar wens kan gebruiken.
-
tommynomad
- Sojaboon
Re: Markt
Hoi hoi,
Ik heb een vraag over de markt. Binnenkort gaat een BGG-lid in Spanje fraaie minichips bestellen en verkopen (https://boardgamegeek.com/thread/295118 ... 3#40965193). Ik wil dat graag hier op BSM publiceren/versterken: goede minichips zijn schaars, en er zijn vast spelers in NL/BE met interesse. Het is particulier (niet een winkel), maar ook nieuw (niet 2e hands), en er zit ook een beetje crowdfunding in. Dus is mijn vraag: welke BSM forum is hiervoor het meest geschikt?
Ik heb een vraag over de markt. Binnenkort gaat een BGG-lid in Spanje fraaie minichips bestellen en verkopen (https://boardgamegeek.com/thread/295118 ... 3#40965193). Ik wil dat graag hier op BSM publiceren/versterken: goede minichips zijn schaars, en er zijn vast spelers in NL/BE met interesse. Het is particulier (niet een winkel), maar ook nieuw (niet 2e hands), en er zit ook een beetje crowdfunding in. Dus is mijn vraag: welke BSM forum is hiervoor het meest geschikt?