Grand Austria Hotel: Let's Waltz!
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
jsmid6
- Jakkiebak!
Grand Austria Hotel: Let's Waltz!
Ik heb een grouppledge aangemaakt op crowdfinder voor Grand Austria Hotel: Let's Waltz. Dezelfde pledge levels zijn beschikbaar als in de Kickstarter campagne en alle add-on's worden aangeboden(verzendkosten nog niet bekend)
https://crowdfinder.be/project/572-gran ... nsion-and-
https://crowdfinder.be/project/572-gran ... nsion-and-
Labels:
- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Re: Grand Austria Hotel: Let's Waltz!
hmm ik had m zelf al persoonlijk gebackt. Weet je of ik dat nog terug kan draaien en dan met de crowdfinder mee kan doen, ik zie namelijk dat er ook iemand in Nijmegen meedoet ? (ik doe niet zo vaak kickstarters, dus weet niet of je het weer terug kan draaien..
~ Always look on the bright side of life ~

- rober
- Standaard moderator
Ja hoor dat kan.humske schreef: hmm ik had m zelf al persoonlijk gebackt. Weet je of ik dat nog terug kan draaien en dan met de crowdfinder mee kan doen, ik zie namelijk dat er ook iemand in Nijmegen meedoet ? (ik doe niet zo vaak kickstarters, dus weet niet of je het weer terug kan draaien..
Je kan je pledge cancelen of bv op €1 zetten
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Joel22
- Stamhoofd
Als ik meepledge kan mijn kopie dan ook naar een afhaalpunt in Makkum gestuurd worden voor 4.50? Ophalen is voor mij vaak net zo duur of duurder dan versturen.
Leuke dst je het het opgezet trouwens
.
Leuke dst je het het opgezet trouwens
-
jsmid6
- Jakkiebak!
Jazeker, zolang de verzendkosten met DPD ongeveer hetzelfde blijven
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Joel22
- Stamhoofd
Prima, ja gewoon de kosten voor dpd inderdaad. 
- finalstruggle
- Geheim Genootschap
Klopt ik doe ook mee, mits er voldoende interesse zou zijn maar die is er wel geloof ik! Ik ga ook mijn pledge opzeggen.humske schreef: hmm ik had m zelf al persoonlijk gebackt. Weet je of ik dat nog terug kan draaien en dan met de crowdfinder mee kan doen, ik zie namelijk dat er ook iemand in Nijmegen meedoet ? (ik doe niet zo vaak kickstarters, dus weet niet of je het weer terug kan draaien..
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
jsmid6
- Jakkiebak!
We hebben nu ook een pickup point in Brussel beschikbaar
- finalstruggle
- Geheim Genootschap
Ik wil wel pick up zijn voor oost Nederland/Gelderland.jsmid6 schreef: We hebben nu ook een pickup point in Brussel beschikbaar
-
jsmid6
- Jakkiebak!
Kan je via Crowdfinder een berichtje sturen met de locatie, dan voeg ik die nog toe
- finalstruggle
- Geheim Genootschap
Ik ben nu afhaal punt voor regio Nijmegen.humske schreef: hmm ik had m zelf al persoonlijk gebackt. Weet je of ik dat nog terug kan draaien en dan met de crowdfinder mee kan doen, ik zie namelijk dat er ook iemand in Nijmegen meedoet ? (ik doe niet zo vaak kickstarters, dus weet niet of je het weer terug kan draaien..
-
jsmid6
- Jakkiebak!
Afhaalpunten toegevoegd:
Wij hebben nu afhaalpunten in Heerenveen, Utrecht, Nijmegen en Brussel.
Nog een aantal deelnemers gezocht. Inmiddels hebben we 1 group vol voor de uitbreiding met deluxe components en we hebben 2 groepen vol voor het basis spel plus de uitbreiding, nieuwe groepen zijn aangemaakt en daar voor hebben we nog 8 mensen nodig voor de uitbreiding met deluxe components en nog 4 mensen voor het basisspel met uitbreiding.
Wij hebben nu afhaalpunten in Heerenveen, Utrecht, Nijmegen en Brussel.
Nog een aantal deelnemers gezocht. Inmiddels hebben we 1 group vol voor de uitbreiding met deluxe components en we hebben 2 groepen vol voor het basis spel plus de uitbreiding, nieuwe groepen zijn aangemaakt en daar voor hebben we nog 8 mensen nodig voor de uitbreiding met deluxe components en nog 4 mensen voor het basisspel met uitbreiding.
-
levi_h
- PIONier
Nu het spel wordt uitgeleverd: als er mensen zijn die spel plus uitbreiding hebben gebackt en daar spijt van hebben: stuur gerust een berichtje 
-
levi_h
- PIONier
Ik heb inmiddels zo iemand gevondenlevi_h schreef: Nu het spel wordt uitgeleverd: als er mensen zijn die spel plus uitbreiding hebben gebackt en daar spijt van hebben: stuur gerust een berichtje![]()
-
smarcell97
- Uno
Hi folks!
I'd like to try my luck also, missed the KS campaign during the CoVid, but is there anyone, who could sell a copy for me? Or is someone with a group pledge and some plus parts. I'm interested in the expansion, but if there's only in a pack with the base game, that's OK for me. Or do you know anyone anywhere, who could help me?
Don't be afraid, I live in the EU, there's no problem with transports.
Thanks if you can help me!
I'd like to try my luck also, missed the KS campaign during the CoVid, but is there anyone, who could sell a copy for me? Or is someone with a group pledge and some plus parts. I'm interested in the expansion, but if there's only in a pack with the base game, that's OK for me. Or do you know anyone anywhere, who could help me?
Don't be afraid, I live in the EU, there's no problem with transports.
Thanks if you can help me!