...dus mijn vrouw en ik houden van Elder Sign met alle uitbreiding en we spelen graag Eldritch Horror en hebben ook een aantal uitbreiding gekocht.
Nu denken we erover na om Arkham the card game te kopen maar living card games maken ons angstig haha...de vraag is eigenlijk hoe leuk blijft alleen de core game na 10-15 keer spelen, want ik denk niet dat we honderden euro's willen uitgeven voor telkens weer een stapel kaarten?
Dus blijft de core game leuk zoals wij wel vinden bij Elder sign en Eldritch horror?
groet Martijn
vraag over Arkham Horror card game
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Formloos
- Jakkiebak!
- Infyra
- Grote Dienaar
- Contacteer:
Re: vraag over Arkham Horror card game
Hoi Martijn,
Ik zou zou zeggen van niet, je kunt er wel een paar keer doorheen spelen maar deze LCGs zijn er eigenlijk op gericht dat je ook uitbreidingen zal kopen om het interessant te houden.
Niet aan beginnen tenzij je daar ook aan mee wil doen!
Ik zou zou zeggen van niet, je kunt er wel een paar keer doorheen spelen maar deze LCGs zijn er eigenlijk op gericht dat je ook uitbreidingen zal kopen om het interessant te houden.
Niet aan beginnen tenzij je daar ook aan mee wil doen!
-
jsmid6
- Jakkiebak!
De basis doos bevat 3 scenario's die relatief simpel zijn dus ik zou inderdaad er niet aan beginnen als je niet van plan bent andere cycles te kopen
-
PeterLB
- Rooster Booster
De replayability van Arkham Horror LCG core haalt het niet bij Elder Sign of Eldtrich Horror helaas. Dat vindt mijn bankrekening ook na drie cycles ...
Misschien is het Arkham Horror bordspel iets voor jullie?
Misschien is het Arkham Horror bordspel iets voor jullie?
-
Formloos
- Jakkiebak!