Alle mensen van Bordspelmania: een heel gelukkig en gezond nieuwjaar! Ik hoop dat we allemaal een vrijer jaar gaan beleven. Dat we dat rotvirus overwinnen. Dat we (nog) meer spelletjes kunnen spelen. Dat we BSM blijven vullen met nuttige informatie, scherpe reviews, leuke quizen, goed nieuws en alle andere wederwaardigheden die dit forum zo leuk maken. Dat alle spel evenementen weer kunnen doorgaan.
Ikzelf ben wars van evenementen, maar ben langzamerhand erg nieuwsgierig geworden naar jullie allemaal, ons bonte gezelschap van jonge en oude spellenfanaten, completionisten, scherpslijpers, knorrepotten, vredebewaarders, behulpzamen en hulpvragenden.
Ik hoop dus óók dat we elkaar misschien, wie weet, eens in levende lijve kunnen kunnen treffen op Spellenspektakel of Spiel.
Ik proost op 2021, pura vida!
2021!
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Edwin84
- Elfenkoning
Re: 2021!
Vind dit zeker een leuk idee. Misschien kunnen we een keer afspreken in een café (na afloop van een spellenbeurs) om een drankje te doen en een praatje te maken.Pura Vida schreef: Alle mensen van Bordspelmania: een heel gelukkig en gezond nieuwjaar! Ik hoop dat we allemaal een vrijer jaar gaan beleven. Dat we dat rotvirus overwinnen. Dat we (nog) meer spelletjes kunnen spelen. Dat we BSM blijven vullen met nuttige informatie, scherpe reviews, leuke quizen, goed nieuws en alle andere wederwaardigheden die dit forum zo leuk maken. Dat alle spel evenementen weer kunnen doorgaan.
Ikzelf ben wars van evenementen, maar ben langzamerhand erg nieuwsgierig geworden naar jullie allemaal, ons bonte gezelschap van jonge en oude spellenfanaten, completionisten, scherpslijpers, knorrepotten, vredebewaarders, behulpzamen en hulpvragenden.
Ik hoop dus óók dat we elkaar misschien, wie weet, eens in levende lijve kunnen kunnen treffen op Spellenspektakel of Spiel.
Ik proost op 2021, pura vida!
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Mooi voorstel Pura Vida; ik ben erbij!
-
Kire
- Munchkin
- Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!
Een ander idee om elkaar al vroeger te zien is via Teams bijvoorbeeld.
Ik heb het voorstel verhuisd naar onderstaande post. Je kan daar dan ook reageren zodat dit draadje niet vervuild wordt.
https://www.bordspelmania.eu/spellen-en ... 29471.html
Ik heb het voorstel verhuisd naar onderstaande post. Je kan daar dan ook reageren zodat dit draadje niet vervuild wordt.
https://www.bordspelmania.eu/spellen-en ... 29471.html
Laatst gewijzigd door Kire op vr 01 jan 2021, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Ik ben erbij en 20:00 is perfect
-
Kire
- Munchkin
- Persoonlijke Ondertitel: BordSpelMania Fan!
Fijn! Ik heb intussen een apart topic aangemaakt om vervuiling te vermijden.mazinho schreef: Ik ben erbij en 20:00 is perfect