Scythe complete rulebook (spiralbound)
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- finalstruggle
- Geheim Genootschap
Ik ben op zoek naar andere mensen die enthousiast worden van regelboeken die alles van elke uitbreiding bundelen en in dit geval voor die van Scythe.
De herdruk hiervan is reeds verschenen en ben benieuwd of er iemand uit omgeving Nijmegen interesse heeft om deze samen te bestellen om de kosten qua verzenden wat te drukken.
Het gaat om $20 voor het boek en $17 voor verzenden. Hoe meer mensen hoe grotere verdeel sleutel maar gezien verzendgewicht zal hier ook een Max zitten of de prijs zal stijgen.
Heb je interesse stuur mij een PM of maak het hieronder kenbaar!
Info: https://store.stonemaiergames.com/produ ... 8f96fdde0d
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De herdruk hiervan is reeds verschenen en ben benieuwd of er iemand uit omgeving Nijmegen interesse heeft om deze samen te bestellen om de kosten qua verzenden wat te drukken.
Het gaat om $20 voor het boek en $17 voor verzenden. Hoe meer mensen hoe grotere verdeel sleutel maar gezien verzendgewicht zal hier ook een Max zitten of de prijs zal stijgen.
Heb je interesse stuur mij een PM of maak het hieronder kenbaar!
Info: https://store.stonemaiergames.com/produ ... 8f96fdde0d
Labels:
- Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
- Contacteer:
Re: Scythe complete rulebook (spiralbound)
Ik heb op zich wel interesse (als het de geupdate versie is), maar woon niet in de buurt van Nijmegen.
Maar $17 voor verzenden?? Wow. Komt het uit Amerika? Dan zit je met meerdere exemplaren ook nog met customs en tegenwoordig ook sowieso VAT?
Maar $17 voor verzenden?? Wow. Komt het uit Amerika? Dan zit je met meerdere exemplaren ook nog met customs en tegenwoordig ook sowieso VAT?
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
- finalstruggle
- Geheim Genootschap
Hier stukje van Stonemaier zelf:Bored Gaymer schreef: Ik heb op zich wel interesse (als het de geupdate versie is), maar woon niet in de buurt van Nijmegen.
Maar $17 voor verzenden?? Wow. Komt het uit Amerika? Dan zit je met meerdere exemplaren ook nog met customs en tegenwoordig ook sowieso VAT?![]()
our fulfillment centers in the US, Canada, Australia, and the UK (delivery duties prepaid for shipping to the EU).
Dus dat zit bij die $17 dollar in.
- Antoi
- Hazelnoot Ridder
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
stonemaier was toch ook weer aan het kijken voor interesse voor een hardcover?
Ik twijfel nog over deze alles in één regels... Ergens wel handig om te hebben, maar ik voel me zo'n completionist als ik dit ook nog wil
Ik twijfel nog over deze alles in één regels... Ergens wel handig om te hebben, maar ik voel me zo'n completionist als ik dit ook nog wil
organisator van Memoir'44 speldagen bij M44Brigade
- Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
- Contacteer:
Hmzz... Ik wil je draadje uiteraard niet hijacken, maar als er meer mensen in Rotterdam interesse hebben, wil ik ook wel een bestelling plaatsen.
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
- finalstruggle
- Geheim Genootschap
Geen probleem hoor! Maar hoop ook ergens op iemand uit mijn regio te vinden!Bored Gaymer schreef: Hmzz... Ik wil je draadje uiteraard niet hijacken, maar als er meer mensen in Rotterdam interesse hebben, wil ik ook wel een bestelling plaatsen.
- finalstruggle
- Geheim Genootschap
Weinig interesse zo te merken, jammer
- Pura Vida
- Kardinaal
Ha! Sorry, zeker wel interesse maar woon niet in Rotterdam en niet in Nijmegen. Ik overweeg mijn lokale spellenwinkel eens te benaderen...
- Lucky Jack
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik snap het vanuit completisme, maar de regels zijn toch gewoon als PDF vanaf de site van Stonemaier te downloaden? Wat zou het kosten als je bij een lokale drukkerij netjes zou laten drukken en inbinden? Ook €35?
- finalstruggle
- Geheim Genootschap
Dan ben je dus al goedkoper uit als je met meerdere samen doet, PDF kwaliteit is minder en drukker en laten inbinden is ook niet gratis.Lucky Jack schreef: Ik snap het vanuit completisme, maar de regels zijn toch gewoon als PDF vanaf de site van Stonemaier te downloaden? Wat zou het kosten als je bij een lokale drukkerij netjes zou laten drukken en inbinden? Ook €35?
- jvdv
- Jakkiebak!
Ik heb wel interesse, en ben bereid op te halen indien nodig. Is het nog mogelijk?finalstruggle schreef:Dan ben je dus al goedkoper uit als je met meerdere samen doet, PDF kwaliteit is minder en drukker en laten inbinden is ook niet gratis.Lucky Jack schreef: Ik snap het vanuit completisme, maar de regels zijn toch gewoon als PDF vanaf de site van Stonemaier te downloaden? Wat zou het kosten als je bij een lokale drukkerij netjes zou laten drukken en inbinden? Ook €35?
Edit: Ik zou dan 2 exemplaren willen hebben, allebei als cadeau.
- finalstruggle
- Geheim Genootschap
Helaas, mijn bestelling is al onderweg.jvdv schreef:Ik heb wel interesse, en ben bereid op te halen indien nodig. Is het nog mogelijk?finalstruggle schreef:Dan ben je dus al goedkoper uit als je met meerdere samen doet, PDF kwaliteit is minder en drukker en laten inbinden is ook niet gratis.Lucky Jack schreef: Ik snap het vanuit completisme, maar de regels zijn toch gewoon als PDF vanaf de site van Stonemaier te downloaden? Wat zou het kosten als je bij een lokale drukkerij netjes zou laten drukken en inbinden? Ook €35?
Edit: Ik zou dan 2 exemplaren willen hebben, allebei als cadeau.